کد خبر: 623025
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
قائم‌مقام وزیر نیرو:
قائم مقام وزیر نیرو از بدهی 7 هزارمیلیاردتومانی در بخش آب و آبفا خبر داد و گفت: با وجود عدم اجرای افزایش 38 درصدی قیمت حامل های انرژی از جمله آب در سال جاری، هم اکنون منتظر بررسی های بیشتر دولت در اینباره هستیم.

ستار محمودی از بدهی 2 هزارمیلیاردتومانی در پروژه های آبی کشور خبر داد و گفت: همچنین 5 هزارمیلیارد تومان نیز در بخش آب و فاضلاب بدهی وجود دارد که در مجموع 7 هزارمیلیاردتومان بدهی باید در این بخش تعیین تکلیف شود.

قائم مقام وزیر نیرو درباره وضعیت افزایش قیمت آب اظهارداشت: هم اکنون مشترکان آب کشور تنها 30 درصد هزینه تمام شده آب را می پردازند و این میزان در برخی مصارف مانند کشاورزی تنها 7 درصد است.

محمودی با تاکید بر اینکه به دولت در قانون بودجه سال جاری اجازه افزایش 38 درصدی قیمت حامل های انرژی داده شده است افزود: با این وجود، تاکنون این افزایش به اجرا گذاشته نشد و هم اکنون دخل و خرج آب و برق بسیار پُرنوسان است.

این مقام مسئول در وزارت نیرو خاطرنشان کرد: ما منتظر بررسی های بیشتری درباره قیمت آب هستیم و حتی اعمال افزایش 38 درصدی نیز عدد کوچکی است و امکان ترمیم شکاف هزینه های تولید آب و دریافتی آن را نمی دهد.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد 72 درصد از مشترکین آب خانگی در هر دوره مبالغی کمتر از 3800 تومان پرداخت می کنند و این مبلغ برای 21 درصد از مشترکان نیز کمتر از هزارتومان است.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
0
0
به نظرمن اب روبایدگرون کنندحتی چندبرابرولی برق وگازرونه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار