کد خبر: 622884
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
مسئول بسیج جامعه پزشکی ایلام خبر داد:
سرهنگ پاسدار ساسان زمانی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: به مناسبت هفته بسیج ۵۵ تیم امدادی،پزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده اند
وی گفت :  در راستای ماموریت های محوله و با  توجه به گستردگی برنامه ها امسال سه برنامه را به صورت محوری در دستور کار قرار داده ایم.

سرهنگ زمانی ادامه داد : برپایی ایستگاه سلامت در میعاد گاههای نماز جمعه در سطح استان اولین برنامه ی بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج امسال است  که در مرکز استان و سه شهرستان در دومین روز از هفته بسیج برپا  شد و بیش از 700 نفر از نمازگزاران علاوه بر خدمات ویزیت رایگان از کنترل فشار خون و قند خون و چکاپ رایگان بهرمند شدند و در جمعه آینده دیگر شهرستان ها هم از این مزایا برخوردار خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  اضافه کرد : دومین برنامه به عنوان برنامه محوری اعزام تیم های امدادی ،پزشکی به مناطق محروم است با توجه به اثر بخشی تیم های امدادی، پزشکی و استقبالی که از این تیم ها در مناطق محروم سطح استان می شود در طول هفته بسیج از طریق مرکز جامعه پزشکی استان ایلام و کانون های تابع در شهرستانها 55 تیم اعزام خواهد شد که از این تعداد 11 تیم توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با همکاری کانون های مرکز استان و بقیه از کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ها با توجه به توانمندی هر شهرستان بین سه تیم تا هشت تیم مسوب شده است که به مناطق محروم اعزام کنند .

وی افزود : فردا شاهد اعزام گسترده این تیم ها از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی مرکز استان خواهیم بود در طول هفته در شهرستانها نیز این برنامه ادامه پیدا می کند .

ساسان زمانی سومین برنامه سازمان بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج  را اینگونه بیان کرد: برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال با حضور هشت تیم از تیم های کانون های بسیج جامعه پزشکی و مرکز استان روز چهارشنبه بعنوان سومین برنامه محوری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام کلید خواهد خورد.

زمانی اضافه کرد : مسابقات تحت نام جام شهدای بسیج جامعه پزشکی نام گذاری شده است و این مسابقات به  مدت 10 روز ادامه خواهند یافت.

خبرآزادپور

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار