کد خبر: 622806
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توافق هسته‌یی ایران و کشورهای عضو 1+5 در ژنو را یک توافق تاریخی خواند و گفت که بر اساس این توافق، جمهوری اسلامی به همه حقوق هسته‌یی خود دست پیدا کرده است.

عوض حیدرپور اظهار کرد: توافق انجام گرفته بین ایران و 1+5 به نظر من یک توافق تاریخی بود و به دنبال بیش از 10 سال مذاکرات مستمر در این دور، مذاکرات خیلی جدی، محکم و سریع پیش رفت و خوشبختانه دوستان ما توانستند با رعایت خطوط قرمز جمهوری اسلامی و تثبیت غنی‌سازی مذاکرات را به نتیجه برسانند.

وی اضافه کرد: بر اساس این توافق، جمهوری اسلامی به همه حقوق هسته‌یی ملت ایران دست پیدا کرده ضمن اینکه در شش ماه آینده این فرصت وجود دارد که روی بقیه برنامه‌های مورد نظر نظام بررسی صورت گیرد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس تصریح کرد: این پیروزی به عنوان یک واقعه تاریخی در خاطره ملت ایران ثبت می‌شود و من آن را به عنوان نماینده ملت به مقام معظم رهبری، دولتمردان، تیم هسته‌یی و اعضای شورای عالی امنیت ملی تبریک می‌گویم.

حیدرپور در پایان خاطرنشان کرد: چارچوب کلی که در نظام جمهوری اسلامی و فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره مساله هسته‌یی ایران وجود داشت، در کنار کار بسیار منظم و منسجم تیم هسته‌یی ایران و همچنین پشتیبانی ملت و مجلس از تیم مذاکره‌کننده خوشبختانه جواب داد و باعث شد ما به این نتیجه دست پیدا کنیم.

منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
میثم
|
-
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
0
ذوق زده نشوید
داشتن انرژی هسته ای را به رسمیت شناختند که ربطی به آنها نداشت
آیا حق غنی سازی مورد نظر را هم به رسمیت شناختند؟
پویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
0
آقای نماینده هول نشو ،انشا الله این مورد مثل تعلیق در دوره ی خاتمی یک واقعه ی تاریخی نشه!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار