کد خبر: 622789
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در زمینه انرژی هسته ای از حقوق قانونی خود دفاع می کند بنابراین غرب باید با واقع بینی، خصومت ها را در خصوص پرونده هسته ای جمهوری اسلامی کنار بگذارد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر اظهار کرد: جمهوری اسلامی در پرونده هسته ای خود به دنبال رفع ابهامات غرب است اما غربی ها در پی متوقف ساختن پیشرفت های این کشور و سنگ اندازی در مسیر توسعه هر چه بیشتر هستند.

سیاست خارجی جمهوری اسلامی اجازه نمی دهند که غنی سازی متوقف شود

وی با بیان اینکه با توقعات نابجا غرب تاکنون توافقی مشترک میان ایران و کشورهای گروه 1+5 حاصل نشده است، ادامه داد: دیپلماسی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی اجازه نمی دهند که غنی سازی متوقف شود و در این راستا تیم مذاکره کننده ایرانی از حقوق خود کوتاه نخواهند آمد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی برای رسیدن به توافقی مشترک مذاکرات فشرده ای را با طرف های غربی انجام داد اما آنچه که مسلم بوده این است که غرب در مسیر مذاکرات بهانه تراشی می کند.

پایداری و استقامت در مسیر آرمان های متعالی انقلاب اسلامی

وی تصریح کرد: نظام اسلامی هرگز از حقوق خود برای تعامل بیشتر با غرب نمی گذرد و با پایداری و استقامت در مسیر آرمان های متعالی انقلاب اسلامی حرکت می کند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار