کد خبر: 622781
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هرگز اجازه توقف غنی سازی را نخواهد داد، گفت: غنی سازی حق طبیعی و مسلم جمهوری اسلامی است.

هاشم بنی هاشمی اظهار کرد: غنی سازی جزء حقوق مسلم و قانونی جمهوری اسلامی است و تیم مذاکره کننده ایرانی هرگز پیشنهاد توقف غنی سازی را قبول نمی کنند.

وی با بیان اینکه طولانی کردن روند مذاکرات ایران با گروه 1+5 نشان از بی صداقتی غرب است، افزود: پرونده هسته ای نظام اسلامی شفاف است بنابراین وقت تلف کردن طرف های غربی برای به چالش کشیدن حقوق ملت ایران است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران با هدف پایان دادن به اتهام ها و احقاق حقوق خود وارد مذاکره با کشورهای غربی شد لذا این مذاکرات به معنای تسلیم نیست بلکه نظام اسلامی به منظور دادن فرصت بیشتر به کشورهای غربی وارد تعامل و گفتگوهای سازنده شده است.

به گفته وی نظام اسلامی در روند مذاکرات خود با غرب نشان داد که ذره ای از حقوق قانونی و به حق ملت ایران کوتاه نخواهد آمد.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
محمدرضا اسماعیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
1
چشمم آب نمیخوره . از این آمریکای درنده و انگلیس حیله گر و آلمان دو رو هیچ توقعی ندارم آنها دارند چراغ سبز نشون میدن تا ببینند ملت نسبت به اصول انقلابیش چه واکنشی نشون میدهد اگه مراد نا مشروعشون حاصل بشه یه جور رنگ عوض خواهند کرد و اگه به اهداف نامبارکشون دست پیدا نکنن یه جور دیگه از زیر هر عهد و پیمان شونه خالی خواهند کرد . اوج ساده لوحی خوشبین بودن به معامله ی گرگ و میش است .
محمدرضا اسماعیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
2
آیا از آن طرف ، آیا تسلیم شدن به معنای مذاکره است؟ آیا التماس برای کاهش تحریم با معنای تسلیم شدن !! ارتباطی دارد ؟؟ اگر در یک نبرد دیرینه ! دشمن لقمه ای را به سادگی در اختیارت قرار داد !! هشدار !!! مبادا برداری !!! به یقین زهرآگین است !! ... ساده لوح مباش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار