کد خبر: 622765
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
یک فعال سیاسی:
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: دولت در حوزه سیاست خارجی در صد روز گذشته موفقیت زیادی داشته اما در حوزه رسیدگی به اقشار کم‌درآمد جامعه موفق نبوده است.

مجید محتشمی با اشاره به اینکه "به طورکلی عملکرد صد روزه آقای روحانی با توجه به وضعیت ملتهبی که دولت دهم به یادگار گذاشت، موفق بوده است"، خاطرنشان کرد: دولت التهاب به ارث رسیده از دولت دهم را به یک وضعیت آرامش عمومی تبدیل و از افراطی‌گری پرهیز کرده است.


وی با بیان اینکه "دولت عملکرد بسیار خوبی در حوزه سیاسی خارجی داشته است"، در بخش دیگری از ارزیابی خود از عملکرد صد روزه دولت یازدهم گفت: دولت درباره کنترل تورم ایجاد ثبات در بازار ارز و همچنین کاهش قیمت طلا با موفقیت عمل کرده و انتظار می‌رود با کاهش تنش‌ها در روابط خارجی، شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها باشیم.


محتشمی همچنین افزود: با این وجود، دولت به دلیل ضعف در تصمیم‌گیری‌ها و وادادگی در برابر خودروسازها نتوانسته در حوزه صنعت خودرو به خوبی عمل کند. امیدواریم دولت در این حوزه تصمیم‌گیری قاطعی داشته باشد و لجام گسیختگی در بازار خودرو را به ثبات برساند.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با اشاره به کاهش قیمت مسکن خاطرنشان کرد: کاهش قیمت مسکن برای اکثریت جامعه ما که جزو طبقات پایین و متوسط محسوب می‌شوند بسیار مفید خواهد بود و دولت باید در این راستا تلاش بیشتری انجام دهد.


وی اضافه کرد: ما در یک سال آخر دولت دهم شاهد سه برابر شدن قیمت‌های اجناس بودیم به همین دلیل تاکنون دولت موفق نشده که میزان درآمد را با هزینه‌ها تنظیم کند. باید دولت تلاش کند که مشکلات این بخش را حل کند، به نظر من اصلاح و بهبودی سیاست خارجی می‌تواند تاثیرات عمیقی بر درآمدهای خانواده‌های ایرانی داشته باشد.


محتمشی در پایان با اشاره به اینکه "دولت به اقشار فقیر جامعه کمتر توجه کرده است"، گفت: دولت باید در راستای کاهش نرخ تورم و افزایش نرخ اشتغال اقدامات بیشتری انجام دهد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار