کد خبر: 622702
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اعلام اینکه قیمت طلای داخلی با کاهش 3.1 درصدی در یک هفته اخیر مواجه شده است، پیش بینی کرد که قیمت‌ها در وضعیت فعلی باقی بماند.

محمد کشتی آرای از کاهش 3.1 درصدی قیمت طلا در بازارهای جهانی طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: قیمت طلا در بازار داخلی نیز به تبع قیمت در بازار جهانی در همین مدت به همین میزان 3.1 درصد کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اعلام اینکه قیمت‌های طلا و سکه در بازار داخلی، مطابق با قیمت‌های جهانی است، افزود: قیمت‌ها در بازار داخلی هیچگونه حباب، افزایش و یا کاهش اضافی قیمتی ندارد.

وی در مورد کاهش حدود 600 هزار تومانی قیمت سکه تمام بهار آزادی طی سه ماه اخیر اظهارداشت: این امر ناشی از کاهش قیمت جهانی طلا و همچنین ارز است و کاهش قیمت‌ها مسئله ای جهانی است.

کشتی آرای با اشاره به اینکه قیمت طلا در بازارهای جهانی از ابتدای سال جاری میلادی (2013) تاکنون 22 درصد کاهش یافته است، پیش بینی کرد که قیمتها و بازار سکه و ارز در همین وضعیت فعلی باقی بماند.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه در بازار 881 هزار تومان، 880 هزار تومان، نیم سکه 453 هزار تومان، ربع سکه 264 هزار تومان، سکه گرمی 175 هزار تومان، هر گرم طلا 18 عیار 90 هزار و 300 تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1244 دلار گزارش شده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار