کد خبر: 622648
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است که بسیج به عنوان فرزند راستین انقلاب اسلامی در همه عرصه ها توانسته است پیرو ولایت باشد.
علی لاریجانی در خصوص رسالت اصلی بسیج اظهار کرد: بسیج به عنوان فرزند راستین انقلاب اسلامی و یادگار امام (ره) همواره نشان داده است که پیرو ولایت است و لحظه ای از آرمان ها پا پس نمی کشد.
 
وی درخشش بسیج در سال های دفاع مقدس و بعد از آن را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای مخلص بسیجی در سال های دفاع مقدس و در سال های پس از آن همواره در جهت پیروی از ولایت و تحقق آرمان های نظام در صف اول مبارزه بوده اند و درخشش آنها چشم دشمنان و بدخواهان را کور کرده است.
 

رئیس مجلس شورای اسلامی بسیج را منشا بصیرت افزایی دانست و افزود: نیروهای بسیجی در کنار ملت همواره به دنبال بصیرت افزایی در جامعه بوده اند و در فتنه ها و میدان های سخت و دشوار توانسته اند نقش ارزنده خود را ایفا کنند.

وی در پایان استفاده از نیروی جوان و مخلص بسیج را در عرصه های علمی و اقتصادی ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: نیروهای جوان و مخلص بسیجی در عرصه های مختلف علمی و اقتصادی می توانند به انقلاب و نظام کمک کنند و مسئولان باید به این ظرفیت به وجود آمده توجه کنند.
 
 
 
 
منبع:‌خبرگزاري بسيج
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار