کد خبر: 622529
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴
شبکه خبری بی‌.بی‌.سی در خبری فوری، اعلام کرد که وزیر امور خارجه آمریکا کشورش را به مقصد ژنو و با هدف شرکت در مذاکرات ایران و 1 + 5 ترک می‌کند.

ایسنا: شبکه خبری بی‌.بی‌.سی در خبری فوری، اعلام کرد که وزیر امور خارجه آمریکا کشورش را به مقصد ژنو و با هدف شرکت در مذاکرات ایران و 1 + 5 ترک می‌کند.


 واشنگتن پست نیز گزارش داد که طبق اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا کری بعد از ظهر روز جمعه واشنگتن را به مقصد سوییس، ترک کرده است.

در حالی که شایعاتی از سفر احتمالی وزیر امور خارجه آمریکا به ژنو برای شرکت در مذاکرات ایران و گروه 1+5 منتشر شده است سخنگوی دستگاه دیپلماسی واشنگتن اعلام کرد که سفر احتمالی جان کری به معنای این نیست که دستیابی به توافق نزدیک است.

به گزارش پایگاه اینترنتی بلومبرگ، جن ساکی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد سفر کری به ژنو کاملا ممکن است و او در این سفر خود را برای مذاکره آماده می‌کند.


شبکه خبری بی.بی.سی در گزارش خود به نقل از سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که هدف از سفر جان کری به ژنو کمک به کاستن اختلافات با ایران و نزدیک‌تر کردن زمان رسیدن به توافق است. بر اساس این گزارش، کری ساعاتی دیگر وارد ژنو می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار