کد خبر: 622317
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸
زوج وفرد در زمان وضعیت اضطرار با تایید استانداری اجرا می‌شود
معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه به دلیل فقدان بسترهای لازم طرح اجرای روزانه و مدت دار زوج و فرد از در منزل برای کاهش آلودگی هوا اجرا نمی شود، گفت : تنها با نظر وزارت بهداشت و سازمان حفاظت محیط زیست و تأیید استانداری تهران در مواقع ضروری این طرح اجرایی خواهد شد.

هوشنگ خندان‌دل در حاشیه جلسه شورای ترافیک افزود: گسترش محدوده طرح ترافیک از موضوعاتی بود که از سوی استاندار تهران در راستای کاهش آلودگی تهران پیشنهاد شد که این موضوع نیز به دلیل فقدان بسترهای لازم مورد تأیید شورا قرار نگرفت.

خندان‌دل تصریح کرد : پیشنهاد سومی که استاندار تهران در راستای کنترل آلودگی هوای تهران در جلسه امروز شورای عالی ترافیک مطرح کرد این بود که در مواقع اضطراری که وزارت بهداشت نیز حالت اضطرار را اعلام می کند با تأیید استانداری تهران طرح زوج و فرد در شهر تهران عملیاتی شود که مورد تأیید حاضرین در جلسه قرار گرفت.

معاون وزیر کشور درباره بررسی ممنوعیت فروش طرح روزانه ترافیک در جلسه امروز شورای عالی ترافیک گفت: بحثی درباره این موضوع صورت نگرفت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر راهکار شورای عالی ترافیک برای جایگزینی خودروهای فرسوده که نقش زیادی در آلودگی هوای تهران دارند اظهار داشت: در این جلسه درباره این موضوع صحبت نکردیم اما بر این باوریم که خودروهای فرسوده و کیفیت سوخت از مهمترین موضوعاتی است که باید در راستای کاهش آلودگی هوای تهران مورد بررسی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز شورای عالی ترافیک درباره کیفیت سوخت‌های عرضه شده به وسایل حمل و نقل بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار