کد خبر: 622246
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
پسر جنایت کار که پس از شکنجه و آزار و اذیت هولناک کودک چهارساله ای او را خفه کرده بود، در جلسه دادگاه به تشریح جنایت خود پرداخت.
خبرگزاری مهر: پسر جنایت کار که پس از شکنجه و آزار و اذیت هولناک کودک چهارساله ای او را خفه کرده بود، در جلسه دادگاه به تشریح جنایت خود پرداخت.

 28 بهمن ماه سال گذشته فوت مشکوک پسربچه چهارساله ای در بیمارستان فیاض بخش به ماموران پلیس اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از کارآگاهان در بیمارستان حاضر شده و در بررسیهای اولیه خود متوجه شدند آثار شکنجه و کودک آزاری بر روی بدن پسربچه چهارساله به نام آتیلا وجود دارد.

 زن و مردی که این کودک را به بیمارستان منتقل کرده بودند در اظهارات خود مدعی شدند پسرمان به نام کامران دو هفته پیش فرزند یکی از دوستانش را به خانه آورد. پدر و مادر آتیلا با هم اختلاف داشتند و پدر این کودک از کامران خواسته بود او را تا زمان رفع مشکلشان به خانه بیاورد. امروز کامران در حالی که آتیلا بی هوش بود او را به خانه آورد و از ما خواست پسر بچه را به بیمارستان برسانیم ما هم آتیلا را سریع به بیمارستان رسانده که در اینجا به ما اعلام کردند او فوت شده است.

تیم پلیسی در ادامه کامران را دستگیر کردند که او در بازجویی ها با قبول اتهامش گفت: پس از آزار و اذیت و شکنجه کودک خردسال او را خفه کرده است.



در ادامه با صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و با توجه به این که آتیلا متولد شده یک رابطه نامشروع بود دادستان برای عامل جنایت درخواست قصاص کرد. از سوی دیگر به دلیل عمق این جنایت و جریه دار شدن احساسات عمومی، قاضی افتخاری سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران پرونده را برای رسیدگی در وقت فوق العاده به شعبه 71 دادگاه کیفری ارجاع کرد.

صبح روز چهارشنبه 29 آبان ماه جلسه محاکمه مرد جنایت کار در دو بخش علنی و غیرعلنی در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه دادگاه که در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی برگزار شد قاضی کاکلی نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده کامران 27 ساله مجرد و بازداشت از تاریخ 29 بهمن ماه سال گذشته متهم به مباشرت در قتل آتیلا از طریق ایراد جرح عمدی می باشد.

وی ادامه داد: مقتول حاصل ارتباط نامشروع زن و مرد جوانی بود که پدر آتیلا به دلیل مشکلات مالی و مصرف مواد مخدر کودک چهارساله خود را نزد متهم به قتل قرار داده بود.

نماینده دادستان ادامه داد: ضرب و جرح عمدی، آزار و اذیت جنسی با اسپری واکس داشبرد، لبات به عنف از اقدامات مجرمانه کامران می باشد که با توجه به محتویات پرونده برای وی تقاضای مجازات قانونی را دارم.

قاضی عزیزمحمدی رئیس دادگاه سپس از نیلوفر 23 ساله مادر عرفی آتیلا خواست در جایگاه حاضر شود که او پس از قرار گرفتن در جایگاه در خصوص تولد فرزندش گفت: دو سال قبل از تولد آتیلا با مردی به نام حسام آشنا شدم و دو سال بعد متوجه شدم به صورت ناخواسته باردار شده ام. آتیلا چهار ساله بود که با مردی به نام امیر ازدواج موقت کردم. به دلیل این که پدرم زندان بود نتوانستم برای آتیلا شناسنامه بگیرم.

رئیس دادگاه: چرا آتیلا را در اختیار کامران گذاشته بودی؟

نیلوفر: وقتی ازدواج کردم آتیلا را نزد پدرش گذاشتم و در این مدت کامران اجازه نمی داد که من آتیلا را ببینم.

رئیس دادگاه سپس از اتهام پدر عرفی آتیلا خواست در جایگاه قرار بگیرد که او در تشریح ماجرا گفت: من از پسرم نگهداری می کردم به خاطر این که او حاصل یک رابطه نامشروع بود نتوانستیم برایش شناسنامه بگیریم. 20 روز قبل از فوت پسرم کامران نزد من آمد و گفت مادر آتیلا می خواهد پسرش را ببیند. من هم آتیلا را به او سپردم تا پیش مادرش ببرد. بعد از آن هم آدرسی از کامران نداشتم تا پسرم را از او بگیرم.

قاضی عزیز محمدی رئیس شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران سپس از کامران خواست در جایگاه قرار گیرد و با تفهیم اتهام به پسر جوان از او خواست در برابر اتهاماتش دفاع کند. کامران نیز با قبول اتهام گفت: زمان جنایت من اعتیاد شدیدی به شیشه داشتم. شب حادثه همراه یکی از دوستانم به خانه فردی در شهرک اندیشه رفته و در آنجا شیشه مصرف کردیم. آتیلا را نیز همراه خود برده بودم. آن شب زیاد مواد مصرف کردم و از حالت عادی خارج شده بودم. نیمه های شب هنگام برگشت به خانه آتیلا در ماشین ادرار کرد و که این موضوع اعصاب من را به هم ریخت و دو سه ضربه به سرش زدم که این ضربه ها باعث مرگ او شد.

رئیس دادگاه: پزشکی قانونی علت مرگ را فشار بر گردن اعلام کرده است. چرا پسر خردسال را خفه کردی؟


آن زمان هیچ اختیاری بر رفتارم نداشتم و هیچ چیز دست خودم نبود.

رئیس دادگاه: چرا صبح روز بعد آتیلا را به بیمارستان منتقل نکرده؟


کامران: صبح آتیلا را به خانه برده و زمانی که قصد حمام کردن او را داشتم هنوز زنده بود. بعد که مادرم او را به بیمارستان رساند متوجه فوتش شدم.

در ادامه جلسه دادگاه به صورت غیرعلنی ادامه یافت که متهم را رد اتهام لوات به عنف اظهار داشت: اعترافات قبلی ام تحت فشار بازجویی بود و من آتیلا را آزار و اذیت نکردم.

وی ادامه داد: شب حادثه بر اثر مصرف شیشه روانم تحریک شده بود به طوری که دست آتیلا را گاز گرفته و او را با اسپری واکس داشبرد مورد آزار و اذیت قرار دادم.

رئیس دادگاه: بر روی بدن کودک 4 ساله آثاری از سوختگی وجود داشت. در این باره چه توضیحی دارید؟

کامران: من آتیلا را نسوزاندم و او گفت خاله روی سینه اش را سوزانده است. اما هیچ وقت نگفت منظورش از خاله چه کسی است.

رئیس دادگاه: چرا آتیلا را با اسپری مورد آزار و اذیت قرار دادی؟

کامران: قبول دارم، جنایت وحشتناکی مرتکب شدم. آن شب حال عادی نداشته و 20 روز بعد تازه متوجه شدم چه کاری کرده ام.

در ادامه جلسه دادگاه بیانی وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از موکلش گفت: عوامل بسیاری در بروز این جنایت دخالت داشتند که اگر این عوامل به وظیفه خود عمل می کردند حالا کامران به عنوان قاتل در این دادگاه محاکمه نمی شد. افراد بسیاری از این کودک آزاری مطلع بودند که آنها وظیفه داشتند کودک آزاری را به مراکز قضایی و انتظامی اطلاع دهند که باید در این خصوص برای آنها کیفرخواست صادر می شد.

وی افزود: در خصوص اتهام لوات نیز موکلم همه اتهامش را قبول کرده و به تشریح شب حادثه پرداخته است. همانطور که در جلسه امروز منکر این اتهام شد دلیلی برای دروغ و انکار اتهامش ندارد.

پس از دفاعیات وکیل متهم خانم کاکلی نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و اظهار داشت: با توجه به فجیح بودن عمل متهم که باعث جریه دار شدن احساسات جامعه شده است تقاضای اشد مجازات را برای او دارم.

کامران نیز در آخرین دفاع خود گفت: من خودم قبول دارم که قصاص حق من است اما مرتکب عمل لوات نشدم.

قاضی عزیز محمدی و چهار قاضی مستشار پس از آخرین دفاعیات متهم برای صدور حکم وارد شور شدند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
0
0
حكم من اعدام است و اعدام است و اعدام ......................................
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار