کد خبر: 621981
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
استاندار تهران معتقد است که در حال حاضر خلا نگاه بسیجی احساس می شود و کشور نیازمند تعمیق هرچه بیشتر این نگاه است.


سید حسین هاشمی در خصوص رسالت اصلی بسیج اظهار کرد: رسالت اصلی بسیج تربیت نسل جوان و انقلابی برای خدمت به مردم و کشور است که به فضل خدا همواره توانسته این وظیفه را به نحو احسن در برهه های حساس انقلاب ایفا کرده است.

 

وی انتشار و گسترش فرهنگ بسیجی را بسیار مهم و ارزنده دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی همانطور که رهبر انقلاب هم بر روی آن تاکید داشته اند در سال های دفاع مقدس توانست ایثارگری و فداکاری زیادی را به جامعه تزریق کنند و این ایثار و فداکاری باعث شد که یک وجب از خاک ما هم در عرض هشت سال جنگ تحمیلی از کشور جدا نشود بنابراین امروز هم برای حل بسیاری از مشکلات باید این نگاه را احیا کرد.

 

استاندار تهران روحیه جهادی و خدمتگذاری به مردم را از مهم ترین شاخصه های نگاه بسیجی قلمداد کرد و افزود: روحیه جهادی و خدمتگذاری به مردم که باید در میان مدیران کشور نهادینه شود نشات گرفته از نگاه بسیجی است بنابراین تعمیق این گاه در میان مردم ومسئولین می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

 

هاشمی در پایان به حضور همه قشرهای مردم در بسیج اشاره کرد و گفت: حضور همه اقشار بسیج از همه تفکرات نشان می دهد که بسیج می تواند بستر وحدت وهمدلی را در میان مردم هرچه بیشتر مستحکم تر کند.
 
 
 
 
منبع: خبرگزاري بسيج
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار