کد خبر: 621768
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲
سخنگوی کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری الودگی هوای تهران از لغو طرح سراسری زوج و فرد از در منازل در پایتخت خبر داد.

دکترمحمدهادی حیدرزاده افزود: با توجه به بارش باران در پایتخت و کاهش قابل ملاحظه غلظت آلاینده‌ها، طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از امروز لغو شد.

وی از ارجاع پیشنهاد کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران در خصوص اجرای طرح سراسری زوج و فرد از در منازل به صورت دائمی تا پایان سال خبر داد و گفت: این پیشنهاد در جلسه شورای عالی ترافیک که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود، مطرح و در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: برابر تصمیم اتخاذ شده در صورتی که شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط هشدار قرار گیرد طرح سراسری زوج و فرد از در منازل مجددا به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز در این خصوص با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راهور تهران امروز دوشنبه طرح زوج و فرد را به صورت سراسری و از در منازل اجرا نکردند افزود: اجرای این طرح از امروز در محدوده مصوب شورای عالی ترافیک (محدوده قبلی) در پایتخت اجرا خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس راهور تهران برای اجرای این طرح گفت: در هفته جاری طرح سراسری زوج و فرد از در منازل تنها در روز یکشنبه اجرا شد و در روز شنبه ماموران پلیس راهور برابر اعلام قبلی این طرح را اجرا نکردند.

وی در خصوص تداوم اجرای طرح سراسری زوج و فرد از در منازل گفت: در این خصوص کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوا در صورت قرارگیری شاخص کیفیت هوا در شرایط هشدار تصمیمات جدید را اتخاذ و اعلام می‌کند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار