کد خبر: 621738
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: با احداث هفت کیلومتر آسفالت راه روستایی، چهار روستا از راه مناسب آسفالته برخوردار شدند.

محمدمهدی رضایی‌لری در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: با احداث هفت کیلومتر آسفالت راه روستایی، بندگرمان، دوجمبیلان، زمین ملا و دودر از راه مناسب آسفالته برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال 90 شروع شده است، افزود: برای احداث این پروژه اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 650 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی طرح بهسازی و آسفالت راه‌‌های روستایی هزینه شده است.

رضایی‌لری با قدردانی از همکاری معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در اختصاص اعتبار ویژه و تامین قیر مورد نیاز پروژه مذکور افزود: با بهره‌برداری از این محور روستایی 145 خانوار با 602 نفر جمعیت از نعمت راه آسفالته بهره‌مند شدند.

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر برخورداری اهالی روستاهای مسیر از راه مناسب آسفالته، باعث تسریع در تردد اهالی، کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه عبوری، رفع نقاط حادثه خیز و همچنین تسریع در انتقال محصولات دامی و کشاورزی اهالی روستاهای مذکور به مراکز فروش خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار