کد خبر: 621654
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به صدمین روز کاری دولت یازدهم و وعده رییس‌جمهور برای ارائه گزارش، گفت: گزارش صد روزه دولت یازدهم، چهره دیگری از کارنامه دولت قبلی خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به صدمین روز کاری دولت یازدهم و وعده رییس‌جمهور برای ارائه گزارش، گفت: گزارش صد روزه دولت یازدهم، چهره دیگری از کارنامه دولت قبلی خواهد بود.

محمدجواد آرین‌منش با بیان اینکه "ارزیابی عملکرد صد روزه به عنوان کارنامه دولت دکتر روحانی امری معقول و منطقی نیست"، اظهار کرد: صد روز زمانی کافی برای اجرای برنامه‌ها و نقطه نظرات دولت جدید نیست، بلکه به اعتقاد من گزارش صد روزه پیش از آنکه کارنامه دولت دکتر روحانی تلقی شود، کارنامه واقعی دولت پیشین است.

وی با بیان اینکه "واقعیت‌های امروز را که حاصل عملکرد دولت دهم است، در گزارش صد روزه شاهد خواهیم بود"، تصریح کرد: دولت قبلی کارنامه غیر قابل قبولی در حوزه‌های مختلف بویژه در حوزه اقتصاد برای دولت دکتر روحانی به ارث گذاشته است.

آرین‌منش با اشاره به تورم بالای 40 درصد، بیکاری بیش از 15 درصد و نقدینگی بیش از 500 هزار میلیارد تومانی به عنوان شاخص‌های غیر قابل قبول اقتصادی بجا مانده از دولت قبل، گفت: گزارش صد روزه، ترسیم وضع موجود کشور است و نه کارنامه دولت فعلی.

وی با اشاره به اینکه صد روز اخیر، دوران انتقال مسئولیت، مدیریت‌های اجرایی و شناخت وضعیت واقعی کشور و البته دستیابی به آرمان‌های واقعی در حوزه‌های مختلف بویژه اقتصادی تلقی می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ به طور عمده در حوزه سیاست خارجی، دیپلماسی و اقدامات انجام شده در حوزه مذاکرات بین‌المللی و هسته‌ای می‌توان به عنوان کارنامه دولت دکتر روحانی یاد کرد که قابل قبول بوده است.

این نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه " در این دولت در حوزه سیاست خارجی با رویکردهای جدیدی مواجه بوده‌ایم و ارتباطات مطلوب‌تر و گسترده‌تری در حوزه‌های بین‌المللی دیده‌ایم"، افزود: معتقدم کارنامه آقای روحانی را در حوزه سیاست خارجی می‌توان ارزیابی کرد که در زمان کوتاه قابل اجرا بوده است و در حوزه مسائل اقتصادی، دولت نیازمند زمان بیشتری است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار