کد خبر: 621650
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک انبار پوشاک در بازار تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک انبار پوشاک در بازار تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه حریق در ساعت 5:56 صبح امروز آتش‌نشانان سه ایستگاه هفت، فرعی هفت و چهار به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در بازار مسگرهای بازار بزرگ تهران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان دو طبقه با یک زیرزمین بود که از آن به عنوان محلی برای انبار و کارگاه تولید پوشاک استفاده می‌شد، افزود: در طبقه اول این ساختمان انباری به مساحت 150 مترمربع که مملو از پوشاک و لوازم تولیدی بود، دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این انبار کاملا شعله‌ور شده و آتش در حال سرایت به اماکن و طبقات دیگر بود به ایسنا گفت: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل عملیات خود از چند جهت را برای مهار و اطفای حریق آغاز کرده و پس از مدتی موفق شدند از سرایت آن به دیگر قسمت‌ها جلوگیری کنند.

ملکی با اشاره به اطفای کامل حریق در این قسمت گفت:‌ آتش‌نشانان در ساعت 7:31 پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در جریان این حادثه هیچ مورد مصدوم و فوتی گزارش نشده است.

وی همچنین درباره علت وقوع این حادثه نیز خاطرنشان کرد: کارشناسان در حال بررسی وقوع این حادثه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار