کد خبر: 621638
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس از ممنوعیت تبلیغات و اجاره منازل مبله در شیراز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس از ممنوعیت تبلیغات و اجاره منازل مبله در شیراز خبر داد.

 احمد رحمانیان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از جرائم و مفاسد اجتماعی و اخلاقی با دستور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس اجاره منازل مبله در سطح شهر شیراز ممنوع شد.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس با اشاره به اینکه اخیراً شاهد افزایش تبلیغاتی در سطح شهر شیراز تحت عنوان منازل مبله هستیم، گفت: متاسفانه برخی از این اماکن به محل مناسبی جهت ارتکاب جرائم اخلاقی و مالی تبدیل شده بود که با توجه به دستگیری چند باند مفاسد اخلاقی و اجتماعی در این منازل، به منظور پیشگیری از جرائم و مفاسد اجتماعی و اخلاقی با دستور قضایی فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی تحت عنوان اجاره منازل مبله ممنوع شد.
 
وی افزود: پس از ابلاغ دستور قضایی مبنی بر ممنوعیت فعالیت افراد تحت عنوان اجاره منازل مبله، با افرادی که دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شوند براساس مقررات قانونی برخورد خواهد شد.
 
معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز خاطر نشان کرد: با هماهنگی و تعامل خوبی که با سایر دستگاه های ذیربط از جمله فرماندهی انتظامی استان و شهرداری شیراز به عمل آمده دستورات قضایی به منظور جلوگیری از فعالیت این افراد و پلمپ این منازل صادر شده است.
 
وی تاکید کرد:  دستور قضایی دیگری نیز جهت  قطع شماره تلفن های همراه افرادی که اقدام  به تبلیغ اجاره منازل مبله می کنند صادر شده است و در اختیار شرکت مخابراتی استان و نیروی انتظامی قرار گرفته است.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس از آمادگی شهرداری شیراز جهت پاکسازی این قبیل تبلیغات در سطح شهر  خبر داد و افزود: در صورت احراز جرم، علاوه برتعقیب قضایی این افراد، شهرداری نیز به دلیل وارد کردن خسارت به سیمای شهر، مجاز به طرح دعوی حقوقی و مطالبه خسارت بر اساس آئین نامه های مصوب است.
 
این مقام قضایی  تاکید کرد: کسانی که قصد فعالیت سالم در این زمینه را دارند می توانند به منظور مصون ماندن از تعقیب قضایی و ساماندهی، به صنف بنگاه های معاملات املاک مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار