کد خبر: 621634
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
حمید بقایی معاون پشتیبانی دانشگاه ایرانیان و معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم با اشاره به درخواست وزارت دادگستری مبنی بر تخلیه ساختمان لادن اظهار داشت: هم‌اکنون در حال تخلیه ساختمان لادن هستیم.

خبرگزاری تسنیم: حمید بقایی معاون پشتیبانی دانشگاه ایرانیان و معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم با اشاره به درخواست وزارت دادگستری مبنی بر تخلیه ساختمان لادن اظهار داشت: هم‌اکنون در حال تخلیه ساختمان لادن هستیم.

وی افزود: علی رغم اینکه نامه‌هایی را به حجت‌الاسلام روحانی برای جلوگیری از تخلیه ساختمان لادن توسط وزارت دادگستری نوشتیم، پاسخی را دریافت نکردیم و نامه‌های ما بدون جواب ماند.

معاون پشتیبانی دانشگاه ایرانیان بدون اشاره به محل جدید استقرار محمود احمدی‌نژاد و محل جدید دفتر دانشگاه ایرانیان گفـت: 3 مکان مدنظر ماست که در نهایت مشخص خواهیم کرد که دفتر دانشگاه را در کجا مستقر کنیم.

بقایی خاطرنشان کرد: ساختمان لادن بر اساس مصوبه دولت به صدا و سیما واگذار شده بود ولی به محض روی کار آمدن دولت جدید انگار لغو این مصوبه از مشکلات اساسی مردم بوده که دولت به طور جد به دنبال تخلیه این ساختمان بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار