کد خبر: 621376
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با تشریح حوادث پایان هفته تهران از مرگ تلخ مادر و دختری در حادثه واژگونی خودروی 206 خبر داد.
 
جلال ملكي در خصوص حادثه مرگبار واژگونی یک دستگاه 206 گفت: ساعت 19:52 جمعه واژگونی یک دستگاه خودروی 206 در اتوبان همت بعد از پارک چیتگر به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. با توجه به حساسیت موضوع، آتش نشانان سه ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند.
وی افزود: یک دستگاه 206 با 2 سرنشین پس از واژگونی با تیر چراغ برق برخورد کرده بود که دو سرنشین خودرو در داخل ماشین گرفتار شده بودند.
آتش نشانان بلافاصله اقدام به برش بدنه خودرو کرده و یک زن 30 ساله و دختر 7 ساله اش را از داخل خودرو خارج کردند. امدادگران اورژانس پس از معاینه این مادر و دختر، مرگ آنها را تایید کردند.
 
آتش‌سوزي در يك منزل مسكوني
 
 
ملکی در خصوص آتش‌سوزي در يك منزل مسكوني نيز گفت: ساعت 22:59 پنجشنبه وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان قصرالدشت، خیابان مرتضوی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که آتش نشانان سه ایستگاه همراه خودروی تجهیزات تنفسی خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد طبقه دوم یک ساختمان چهارطبقه تک واحدی شعله ور است که آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و گروه اول اقدام به خارج کردن 4 زن و 2 مرد از میان شعله های آتش کردند. گروه دوم نیز با قطع کردن جریان برق و گاز به اطفای حریق پرداختند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: در این آتش سوزی مرد 50 ساله ای جان خود را از دست داد و 5 نفر دیگر دچار دود زدگی شده بودند که تحویل امدادگران اورژانس شدند. این عملیات ساعت 10 دقیقه بامداد به پایان رسید.

نجات مرد کوهنورد

ملکی در ادامه به نجات مرد کوهنوردی اشاره کرد و گفت: ساعت 11:15 جمعه آتش نشانان با مراجعه حضوری فردی متوجه شدند که مرد 50 ساله ای بی رمق در ارتفاعات تهران گرفتار شده است.

بلافاصله تیم امداد و نجات راهی محل مورد نظر شده و مرد 50 ساله را به ایستگاه یک توچال منتقل کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

آتش در انبار چوب

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در ادامه از مهار آتش سوزی گسترده در انبار چوب خبر داد و گفت: ساعت 22:54 جمعه آتش سوزی در یک انبار چوب در جاده ساوه به سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که آتش نشانان 4 ایستگاه همراه 2 دستگاه خودروی فوماتیک و 5 تانکر آب به کمک آتش نشانان چهاردانگه و اسلامشهر رفتند.

وی ادامه داد: در بررسیها مشخص شد یک انبار به مساحت 15 هزار متر مربع که مملو از چوب و کارتن بود طعمه حریق شده است. 3 هزار متر از این انبار به طور کامل شعله ور بود که آتش نشانان ساعت 1:41 بامداد با مهار آتش سوزی محل را تحویل آتش نشانان چهاردانگه دادند. در این حادثه یک نگهبان 25 ساله دچار شوک شده بود که تحویل امدادگران اورژانس شد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار