کد خبر: 621037
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶
محسني‌ثاني در گفتگو با «جوان‌آنلاين»:
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به برداشت‌هاي مختلف افراد از واژگان گفت: برخي اعتدال را به نفع خود تفسير مي كنند و متاسفانه مي بينيم كه گاهي واژه‌ها خيلي مظلوم واقع مي‌شوند.
محمدرضا محسني ثاني  در گفتگو با «جوان‌آنلاين» اظهارداشت: نمايندگان مجلس نيز طبيعتا خواهان نگرش اعتدالي هستند منتهي از اين نوع بينش، خواسته و مطالبات مردم يك مقداري دارد افراط و تفريط مي شود.

وي عنوان كرد: اگر رئيس جمهور در صحبت هايشان از اعتدال سخن مي گويند و نگرش خود را بر مبناي اعتدال و عقلانيت مي دانند به معني آن نيست كه از كساني استفاده شود كه آنها افراطي‌گري‌هايي در گذشته داشته‌اند و در حال حاضر نيز حاضر به پذيرفتن اين موضوع نيستند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس افزود: در هر زمان بحث اعتدال به عنوان يك آموزه ديني و يك جايگاهي كه برخاسته از عقل و فطرت و دستورات اسلامي است مد نظر همه بوده اما گاهي افرادي كه در مسئوليت قرار مي‌گيرند، اعتدال را به نفع خودشان تفسير كرده و بر آن مبنا عمل مي‌كنند.
 
محسني ثاني ادامه داد: تفسير كلمات به برداشت آنها از واژگان بر مي‌گردد و يكي از مظلوميت واژه ها در زمان فعلي آن است كه به نفع شخصي برداشت مي‌شود و در واقع واژه‌ها مظلوم وقاع مي‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار