کد خبر: 620910
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲
محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق در حاشیه مراسم ختم حجت‌الاسلام سید محمد تقی مقدم پدر معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر این که آیا از موضوع تخلیه ساختمان لادن با خبر هستید، گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم.

خبرگزاری فارس: محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق در حاشیه مراسم ختم حجت‌الاسلام سید محمد تقی مقدم پدر معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر این که آیا از موضوع تخلیه ساختمان لادن با خبر هستید، گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم.

رحیمی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا به ساختمان لادن می‌روید یا خیر، تصریح کرد: من گاهی به ساختمان لادن می‌روم.

وی درباره ارتباط خود با احمدی‌نژاد، گفت: من با آقای احمدی‌نژاد ارتباط دارم ولی از این موضوعات بی خبر هستم و سئوال نمی‌کنم.

رحیمی در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا شما در دانشگاه ایرانیان حضور دارید و برای فعالیت‌های آنجا دعوت به همکاری شده‌اید یا خیر، گفت: من آنجا کاری ندارم و وارد دانشگاه ایرانیان هم نشدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای احمدی‌نژاد ساختمان لادن را تخلیه کرده است یا خیر، متذکر شد: بنده خبر ندارم، از آقای احمدی‌نژاد در این رابطه سئوال بپرسید.

معاون اول دولت دهم با اشاره به مذاکرات ایران و گروه 1+5 ابراز امیدواری کرد که هیئت مذاکره کننده ایرانی بتواند به معیشت مردم کمک کند.

رحیمی در پاسخ به این سئوال که آیا به نظر شما اقدامات کارشکنانه فرانسوی‌ها در مذاکرات روز گذشته (شنبه) تحت تاثیر لابی صهیونیستی بوده یا خیر، گفت: قطعاً همین طور است چرا که  این کشورها تحت تاثیر صهیونیست‌ها کارهایشان را دنبال می‌کنند و این بار فرانسوی‌ها را به میدان فرستاده بودند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اینها انرژی هسته‌ای و فن‌آوری ایران را بهانه قرار دادند و می‌خواهند با انقلاب ایران به دشمنی بپردازند اما هرگز جمهوری اسلامی ایران راهی را که آنها مطالبه می‌کنند نخواهد رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار