کد خبر: 620900
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳
معاون امنیتی وزیر کشور:
معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور ضمن تشریح جزئیات قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت که شب گذشته اتفاق افتاد، تاکید کرد که این موضوع به هیچ وجه سیاسی، امنیتی و ترور نبوده است.

علی عبداللهی اظهار کرد: شب گذشته ساعت حدود 8:30 دوستان راهنمایی و رانندگی متوجه انحراف یک خودرو می‌شوند و وقتی نزدیک‌تر می‌روند، متوجه می‌شوند فردی که پشت فرمان این خودرو - که چراغش هم روشن بوده - نشسته بود، به علت اصابت گلوله کشته شده است. بعد از بررسی بخش فنی به این نتیجه می‌رسند که گلوله از نزدیک و از داخل خودرو به آن فرد شلیک شده است.

عبداللهی با بیان اینکه "این موضوع در حال بررسی است و ان‌شاءالله در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی می‌شود"، اظهار کرد: این موضوع به هیچ وجه امنیتی، سیاسی و بحث ترور نیست.

وی در پاسخ به اینکه برخی از وقوع و ادامه این بحث‌ها ابراز نگرانی‌ کرده‌اند، گفت: این اتفاق تکرار نمی‌شود و بررسی‌ها نشان می‌دهد که این بحث اصلا مسأله امنیتی و ترور نبوده است.
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز در اطلاعیه‌ای جزئیات این حادثه را اعلام کرد.


در این اطلاعیه آمده است: «مقارن ساعت 20:04 شب‌گذشته 19 آبان‌ماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران‌بزرگ اطلاع حاصل شد فردی در یک دستگاه پژو در خیابان گلبرگ از ناحیه سر مورد اصابت تیر قرار گرفته و به قتل رسیده است.


مأموران به محض وصول خبر در محل حاضر شده و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد، مقتول "صفدر رحمت‌آبادی" معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از ناحیه سر مورد اصابت دو گلوله قرار گرفته و کشته شده است.


موضوع به اطلاع بازپرس ویژه قتل رسید که وی نیز دقایقی بعد در صحنه حاضر شدند و همزمان مأموران بررسی صحنه جرم، کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تشکیل تیم مشترک مأموریت یافتند که نسبت به کشف قتل اقدام کنند.»


صفدر رحمت‌آبادی که اصالتاً اهل کنگاور (از شهرستان‌های کرمانشاه) است، از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که با تغییر دولت در سمت خود باقی مانده بود.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار