کد خبر: 620896
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه دلایل ترور مرحوم رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت در حال بررسی توسط پلیس آگاهی است، گفت: جزئیات این حادثه فردا اعلام خواهد شد.
محمدرضا نعمت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره جزئیات ترور معاون پارلمانی وزارت صنعت گفت: این حادثه ساعتی پیش در یکی از خیابان‌های تهران رخ داده است که پلیس آگاهی تهران با حضور در محل حادثه در حال بررسی دلایل بروز این سانحه است.

وی با اظهار "تازه این خبر را دریافت کرده‌ام" افزود: باید از پلیس آگاهی پرس‌وجوهای لازم را جویا شویم، البته وزارت صنعت نیز در رسیدگی به این پرونده هرچه لازم باشد انجام خواهد داد.

وی اعلام جزئیات بیشتر حادثه ترور رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت را به فردا موکول کرد و گفت: با آغاز بررسی‌ها فردا جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر خواهد شد.

سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم درباره قتل صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت اظهار داشت: احتمالاً قتل آقای رحمت‌آبادی با انگیزه‌های شخصی رخ داده است و موضوع ترور و مسائل سیاسی در کار نبوده است.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس در حال بررسی موضوعات برای کشف سرنخ‌هایی از علت و عامل این قتل هستند.
این درحالی است که یک منبع آگاه در پلیس آگاهی تهران به خبرنگار تسنیم گفت: جسد آقای صفدر رحمت‌آبادی در خیابان گلبرگ و داخل پژو پارس آبی‌رنگ شخصی خود در حالی که به‌ضرب گلوله کشته شده‌ بود توسط عابران کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صفدر رحمت آبادی در دولت دهم معاون پارلمانی مهدی غضنفری وزیر صنعت وقت بوده است که با روی کار آمدن دولت یازدهم و حضور نعمت زاده در وزارت صنعت، همچنان این سمت را برعهده داشت.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار