کد خبر: 620817
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
در «ویتامین 3»
ابوالفضل بختیاری از مداحان اهل بیت(ع) با حضور در برنامه «ویتامین 3» پای صحبت با سید علی ضیاء نشست.
 ابوالفضل بختیاری از مداحان اهل بیت(ع) با حضور در برنامه «ویتامین 3» پای صحبت با سید علی ضیاء نشست.

وی در این گفتگو با بیان اینکه منبری‌ها خوب کار نمی‌کنند، تأکید کرد: خوانندگان مورد علاقه من جواد مقدم و حمید علیمی هستند.

این ذاکر اهل بیت در خصوص قلیان کشیدن اظهار کرد: اگر بخواهیم آسیب‌شناسی کنیم، قلیان کشیدن اتفاق بدی نیست، ولی جوان ما اگر قلیان نکشد کجا برود و ما چه تفریحی برایش داریم؟

 
 
بختیاری با انتقاد از تاثیرگذاری هیأت‌ها تصریح کرد: از یک منبری دعوت می‌کنیم بیاید و درباره امام هادی (ع) صحبت کند اما او درباره هرچه دلش می‌خواهد حرف می‌زند! برای همین است که مردم پای منبر نمی‌نشینند.

داماد حاج منصور در پاسخ به اینکه چرا به شاعرهای خود دستمزد نمی‌دهد، گفت: من کارمند هستم و در کار پاکت گرفتن نیستم. شاعرها هم شغلشان این نیست و همگی درآمدشان را از جای دیگر کسب می کنند و برای دلشان شعر می‌گویند.

وی با رد موضوع استفاده از ملودی‌های خارجی برای مداحی، به انتقاداتش ادامه داد و افزود: متاسفانه مداح‌ها آموزش ندیده‌اند و بلد نیستند روضه بخوانند. هیچ کدامشان بلد نیستند. فقط شور می‌خوانند. این آسیب مداحی امروز است که مداحان روضه و نوحه بلد نیستند بخوانند.

بختیاری اذعان کرد: برخی از آقایان هم فقط روضه امام حسین (ع) و حضرت زهرا (ره) و حضرت ابوالفضل (ع) را می‌خوانند؛ در حالی که مداح کسی است که همه روضه‌ها را خوب بخواند، برای امام باقر (ع) هم بلد باشد بخواند. این آقایان که می‌گویم، مخاطب خاص دارد و خودشان می‌دانند درباره‌ آنها حرف می‌زنم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار