کد خبر: 620697
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
با حکم رییس جمعیت هلال‌احمر، دکترمحمدرضا عارف به عنوان عضو شورای‌عالی جمعیت هلال‌احمر و مشاورعالی رییس جمعیت در امور بشردوستانه منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا: با حکم رییس جمعیت هلال‌احمر، دکترمحمدرضا عارف به عنوان عضو شورای‌عالی جمعیت هلال‌احمر و مشاورعالی رییس جمعیت در امور بشردوستانه منصوب شد.

 رییس جمعیت هلال‌احمر در حکمی خطاب به دکتر محمدرضا عارف آورده است: "«نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور عالی رییس جمعیت هلال‌احمر در امور بشردوستانه» منصوب می‌شوید.

با توجه به وظایف و ماموریت‌های ذاتی جمعیت هلالَ‌احمر در راستای تسکین آلام‌بشری و دفاع از ارزش‌های انسانی از جنابعالی انتظار دارم. تمام توان، تخصص و تجارب خویش را در راستای ترویج مفاهیم و مقررات حقوق بشردوستانه در سطح ملی و همچنین توسعه و اجرای این دست از فعالیت‌ها در سطح بین‌المللی بر اساس قوانین جاری کشور و در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران بر طبق اساسنامه به کار گیرید و راهکارهای اجرایی و کاربردی پیشنهادی خود را در اختیار اینجانب قرار دهید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.

رییس جمعیت هلال‌احمر در حکم دیگری خطاب به محمدرضا عارف آورده است: به استناد بند ۶ قسمت الف از ماده ۱۰ اساسنامه جمعیت به موجب این ابلاغ به عنوان عضو شورای عالی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از الطاف الهی و بهره‌گیری از تجارب ارزنده خود در اجرای وظایف و اختیارات شورای عالی مصرح در قانون اساسنامه و همچنین در تحقق اهداف عالیه جمعیت و تقویت بنیادی فعالیت‌های محوله با تعامل با سایر اعضای شورای عالی کوشا باشید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم".

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار