کد خبر: 620673
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴
فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی بعد از 44 روز اکران در گروه سینمایی آزادی با یک میلیارد و سه میلیون و 624 هزار تومان فروش در سینماهای ایران به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست.

روزنامه دنیای اقتصاد: فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی بعد از 44 روز اکران در گروه سینمایی آزادی با یک میلیارد و سه میلیون و 624 هزار تومان فروش در سینماهای ایران به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست.

 فیلم سینمایی «هیس...» ساخته پوران درخشنده با توجه به فروش ضعیف «578 روز انتظار» و از دست دادن سرگروهی، پس از گذشت 100 روز اکران بار دیگر سرگروه شد. این فیلم که جزو پدیده‌های اکران 92 است تاکنون توانسته 4 میلیارد و 500 میلیون تومان در اکران تهران و شهرستان بفروشد.

فیلم سینمایی «آزادراه» ساخته عباس رافعی با 10 روز نمایش در تهران توانست به فروش 17 میلیون و 763 هزار تومانی دست یابد و فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی پس از یک ماه اکران  168 میلیون و 74 هزار تومان فروش کرد.

فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی که سیمرغ بهترین کارگردانی را از جشنواره سی‌ویکم فجر دریافت کرد، بعد از 44 روز اکران در گروه سینمایی آزادی با یک میلیارد و سه میلیون و 624 هزار تومان فروش در سینماهای ایران به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار