کد خبر: 620629
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴
یاسر هاشمی رییس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، حکم ریاست علی‌اکبر ولایتی بر مرکز تحقیقات استراتژیک را در اختیار رسانه‌ها قرار داد و همچنین گفت که وی همزمان به عنوان مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.

ایسنا: یاسر هاشمی رییس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، حکم ریاست علی‌اکبر ولایتی بر مرکز تحقیقات استراتژیک را در اختیار رسانه‌ها قرار داد و همچنین گفت که وی همزمان به عنوان مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.


یاسر هاشمی رییس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، حکم ریاست علی‌اکبر ولایتی بر مرکز تحقیقات استراتژیک را در اختیار رسانه‌ها قرار داد و همچنین گفت که وی همزمان به عنوان مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.

 یاسر هاشمی ضمن اعلام این خبر، به بیان ویژگی‌های علی‌اکبر ولایتی در طول سال‌های پیش و پس از انقلاب پرداخت و افزود: دکتر ولایتی سابقه طولانی خدمت به نظام انقلاب اسلامی دارند و در طول سال‌های جنگ تحمیلی به عنوان وزیر خارجه نقش قابل توجهی در تغییر نگاه جهان به جمهوری اسلامی داشتند.

رییس دفتر هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: آقای ولایتی در دوران سازندگی و تبیین استراتژی تنش‌زدایی در سیاست خارجی، توفیق‌های غیرقابل انکاری برای کشور داشتند.

سوابق دکتر ولایتی مزیتی برای مرکز تحقیقات مجمع است

وی در ادامه به جایگاه ولایتی به عنوان مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری در طول 16 سال گذشته اشاره کرد و گفت: مجموعه سوابق کلان مدیریتی و مشورتی دکتر ولایتی و شناخت کامل ارکان نظام از ایشان، مزیتی قابل توجه برای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به شمار می‌رود.

ولایتی افکار بلندی برای اداره مرکز دارد

یاسر هاشمی همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای ولایتی افکار بلندی برای اداره مرکز دارد، فعالیت همزمان ایشان به عنوان مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری و ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک، یک فرصت برای نظام در مسایل راهبردی خواهد بود.

وی در برابر پرسشی درباره اولویت‌ها و برنامه‌های ولایتی برای مرکز تحقیقات استراتژیک، به بخشی از حکم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای رییس جدید مرکز اشاره کرد و پاسخ داد: در بخشی از متن حکم آقای هاشمی برای دکتر ولایتی اظهار امیدواری شده است که مرکز تحقیقات در چارچوب سیاست‌های کلی نظام به عنوان بازوی تحقیقاتی جمهوری اسلامی و بویژه مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت کند.

توقع می‌رود مرکز تحقیقات در دوره جدید رشد ویژه‌ای داشته باشد

هاشمی با بیان اینکه "توقع می‌رود مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع در دوره جدید رشد و ارتقاء ویژه‌ای داشته باشد"، خاطرنشان کرد: با حضور دکتر ولایتی افق جدیدی پیش روی مرکز تحقیقات استراتژیک در حوزه‌های کلان کشور قرار می‌گیرد.
 


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار