کد خبر: 620441
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از مرگ یک تن و مجروحیت 16تن در پی برخورد دو خودروی سواری با کامیون و اتوبوس خبر داد.


مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح تصادفات مهم شبانه‌روز گذشته اعلام‌کرد: برابر اعلام پلیس‌راه استان آذربایجان‌شرقی در ساعت2:30 بامداد روز شنبه (امروز) بر اثر تصادف بین یک‌ دستگاه سواری پژو 405، یک دستگاه سواری پیکان، یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه اتوبوس «مان» در کیلومتر 60 در محور هشترود - زنجان در استان آذربایجان‌شرقی یک تن کشته و 16 تن مجروح شدند.


همچنین کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را عدم‌توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس «مان» اعلام کردند.


برابر اعلام پلیس‌راه استان ایلام در ساعت 19:15 روزگذشته بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری لیفان و یک دستگاه تریلی ولوو در کیلومتر 38 جاده اندیمشک به پل زال سه تن کشته شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری لیفان اعلام کردند.


برابر اعلام پلیس‌راه استان سیستان و بلوچستان در ساعت 10: 15 روز جمعه، بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 6 جاده روستایی کلپورگان چهار تن کشته و یک تن مجروح شدند و کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.


مهمترین علل تصادفات فوتی و جرحی حادث در معابر برون شهری کشور در روز جمعه17 آبان‌ماه امسال عدم‌توجه به جلو 34.1 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه 27.1 درصد، انحراف به چپ 14.7درصد، خستگی و خواب‌آلودگی 3.9 درصد، عدم‌رعایت حق تقدم 10.9 درصد و بر اساس همین گزارش 38 درصد از این تصادفات مربوط به واژگونی خودروها بود و 11 درصد آن نیز مربوط به برخورد با عابران پیاده بود.


مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین در مورد آخرین وضعیت جوی معابر کشورنیز اعلام‌کرد: در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، قزوین، ایلام، زنجان، همدان، کردستان، مرکزی، آذربایجان‌شرقی، گیلان و مازندران بارش باران اعلام شده و بر اساس همین گزارش سایر مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردار است.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار