کد خبر: 619859
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
افزايش قربانيان شكارچي دختران خردسال
همزمان با انتشار خبر دستگيري شكارچي دختران خردسال در رسانه‌ها، تعداد ديگري از قربانيان با مراجعه به اداره آگاهي مرد شيطان صفت را شناسايي و از او شكايت كردند.
به گزارش خبرنگار ما، مرد تبهكار همزمان با ربودن دختر هفت ساله‌اي در منطقه يوسف آباد تحت تعقيب كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت كه مأموران با رديابي‌هاي تخصصي، او را هنگامي كه دنبال سوژه‌اي جديد بود، دستگير كردند.

شكات جديد پس از شناسايي متهم مدعي، اعلام كردند مرد شيطان‌صفت آنها را در پوشش سرويس مدرسه فريب داده و پس از كشاندن به محل خلوت مورد آزار و اذيت قرار داده است.

يكي از قربانيان كه دختربچه دبستاني بود به پليس گفت: ساعت 7 صبح از خانه بيرون آمدم و منتظر سرويس مدرسه بودم كه يك پژو 405 نقره‌اي رنگ به من نزديك شدن و گفت كه سرويس مدرسه است. من هم به تصور اينكه سرويس مدرسه عوض شده در عقب را باز كردم و سوار شدم. راننده به جاي حركت به سمت مدرسه به طرف خيابان مرزداران حركت كرد و در خياباني خلوت مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. وقتي داد و فرياد كردم سيلي محكمي به صورتم زد و مرا از ماشين به بيرون پرت كرد.

يكي ديگر از شاكيان پرونده هم دختربچه 11ساله‌اي بود كه وقتي در اداره آگاهي با متهم روبه‌رو شد از ترس زبانش بند آمده بود. او در شكايتش گفت: طبق معمول ساعت شش و نيم از خانه بيرون آمدم تا سوار سرويس مدرسه‌ام شوم. 10دقيقه منتظر بودم تا اينكه يك پژو 405 نقره‌اي كه راننده آن همين آقا بود به سمت من آمد و گفت از طرف سرويس مدرسه به دنبالم آمده است، چون سرويسم دير كرده بود من حرف او را باور كردم و سوار شدم. ناگهان راننده تغيير مسير داد و به سمت اميرآباد حركت كرد. وقتي اعتراض كردم گفت به دنبال يكي ديگر از بچه‌هاي مدرسه مي‌رود. بعد هم به بهانه پنچر شدن لاستيك در مكان خلوتي ايستاد و از ماشين پياده شد. خواستم پياده شوم كه ديدم در ماشين از داخل باز نمي‌شود، همان موقع در عقب را كرد و با تهديد چاقو به من تعرض كرد. بعد هم مرا كتك زد و از ماشين پياده كرد.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده معاون مبارزه با جرا.م جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با تأكيد بر اينكه هويت و اظهارات شكات پرونده در پليس آگاهي محرمانه است، گفت: با مراجعه تعداد ديگري از شكات به اداره شانزدهم پليس آگاهي و شناسايي متهم از سوي آنها، احتمال ارتكاب جرائم مشابه از سوي وي وجود دارد كه بازپرس شعبه 9 دادسراي جنايي تهران دستور انتشار تصوير بدون پوشش متهم را صادر كرده است.

وي از شكاتي كه فرزندان‌شان قرباني اقدامات مجرمانه اين متهم شده‌اند خواست براي طرح شكايت به اداره شانزدهم پليس آگاهي مراجعه كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار