کد خبر: 619776
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
نماینده مردم کرج در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت و معدن، گفت: پدر صنعت با کارهای غیرکارشناسی دارد پدر صنعت را در می‌آورد.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت و معدن، گفت: پدر صنعت با کارهای غیرکارشناسی دارد پدر صنعت را در می‌آورد.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در نطق میان دستور امروز مجلس(سه‌شنبه) با بیان اینکه روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می‌داریم، افزود: ما به جهانیان می‌گوییم تا روزی که آمریکا توطئه و جنایت‌های خود را ادامه دهد و تا روزی که بر علیه ملت ایران تلاش کند شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه خواهد داشت. گفتنی است که در همین لحظه نمایندگان مجلس همزمان با نماینده کرج شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند.

وی افزود: مذاکره کنندگان هسته‌ای ما در عرصه یک جنگ دیپلماتیک قرار دارند و با وجود اینکه ما به دشمن جنایتکار اعتماد نداریم ولی حمایت کامل خود را از تیم مذاکره کننده اعلام می‌کنیم که با توجه به تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و با نظارت مجلس شورای اسلامی و با در نظر گرفتن عظمت، حکمت و مصلحت این مذاکرات مانند 8 سال دفاع مقدس به نفع کشورمان تمام می‌شود.

نماینده مردم کرج خطاب به روحانی رئیس جمهور، با بیان اینکه شما دولت خود را دولت تدبیر و امید اعلام کرده‌اید و ما هم از این رویکرد حمایت می‌کنیم، افزود: بازگشت غیرقانونی صدها بازنشسته در وزارتخانه‌ها و وزارت کشور و استانداری‌ها آیا جزو تدابیر دولت محترم شما می‌باشد؟

وی در سؤالی دیگر خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد: آیا در بین بیش از 2 میلیون کارمند و کارکنان دولت وچند هزار مدیر حتی در بین اصلاح طلبان وجود ندارد و این در حالی است که آیا بازگشت گسترده بازنشستگان توهین به کارمندان خدوم دولت نیست؟

نماینده کرج با بیان اینکه جوانان تحصیلکرده و نخبه ما با این روند ناامید نمی‌شوند، افزود: البته ما می‌دانیم این اقدامات خلاف منویات رئیس‌جمهور بود و خلاف قانون است به همین دلیل امیدواریم آقای رئیس‌جمهور دستور دهند از تدبیر دولت یازدهم به آسایشگاه غیرقانونی جلوگیری شود.

وی خطاب به آقای ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس تصریح کرد: آقای ابوترابی طرحی که لایحه دوفوریت بازگشت سالمندان و بازنشستگان را 191 نماینده امضا کرده‌اند از شما درخواست می‌کنم شما اجازه دهید این لایحه دوفوریتی امروز در مجلس ضمن بررسی تائید شود.

وی خطاب به وزیر صنعت و تجارت و معدن گفت: ایشان در مصاحبه رسمی خود اعلام کردند که قیمت خودرو کاهش پیدا می‌کند و این اقدام نسنجیده باعث افزایش 30 درصدی خودرو در بازار شده است و از همین رو آقای وزیر تدبیر اقتصادی در 100 روز دولت شما این افزایش قیمت خودرو بوده است؟

وی خطاب به آقای نعمت‌زاده که آقای وزیر شما خود را پدر صنعت می‌دانید، افزود: شما با این اقدامات غیرکارشناسی صنعت ما را دچار مشکلات عدیده می‌کنید.

اکبریان همچنین گفت: شما که پدرصنعت بودید اگر اینگونه کار کنید، پدر صنعت را در می‌آورید.

وی خطاب به نمایندگان مجلس و وزیری که مشکل خودروسازان ما کمبود نقدینگی و تسهیلات بانکی و بالا بودن بهره وام‌های بانکی است افزود: بدهی سه هزار و 500 میلیارد تومان با بهره 31درصد و دخالت‌های بی‌مورد دولت مهمترین مشکل است.

وی ادامه داد: امروز خودرو سازهای ما کارمند بانک هستند، ما باید به این خودروسازان تسهیلات و امکانات دهید. آقای نعمت زاده چرا به قانون ارتقای کیفیت خودرو عمل نمی‌کنید و از همین رو مردم ایران چه گناهی کردند که با خودروهای بی‌کیفیت و گران را باید بخرند و استفاده کنند.

وی خطاب به آقای سیف رئیس بانک مرکزی که در مصاحبه غیر کارشناسی خود اعلام کردند که قیمت ارز کاهش پیدا نمی‌کند، و این امر را برای ضرر نزدن به صادر کننده‌ها اعلام کرده‌اند، گفت: آقای سیف چرا از گمرک کشور اعلام اطلاعات نمی‌کنید واین در حالی است که گمرک در هفت ماه امسال اعلام کرده است که ما 8 درصد کاهش صادرات داشتیم و این درحالی است که به قمیت ارز هم سه برابر شده است.

وی خطاب به وزیر راه وشهرسازی در رابطه با ترافیک اتوبان همت که امروزه مشکل 13 استان کشور است، افزود: امیدواریم سریعتر تکمیل اتوبان همت و کمربند جنوبی آن اقدامات لازم صورت گیرد.

وی خطاب به سردار مومنی معاون راهنمایی و رانندگی گفت: از شما می‌خواهم از مصاحبه‌های غیر کارشناسی خودداری کنید، چرا باید جاده چالوس زوج و فرد شود، آقای مومنی این نوع اقدامات بر خلاف امنیت ملی کشور است و ما نمی‌توانیم راه مردم را ببندیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار