کد خبر: 619634
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷
بادامچیان:
قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: معتقدم دولت آقای روحانی پایان اصلاح‌طلبی است و تندروی‌های فعلی اصلاح‌طلبان نیز سرعت رسیدن به انتها را تسریع خواهد کرد.

اسدالله بادامچیان با بیان اینکه رئیس جمهور اصلاح‌طلب نیست بلکه اصولگرایی با منش خاص خود است، اظهار داشت: دکتر روحانی، فقیهی با کسوت روحانی و سوابق مشخص و روشن است و همان‌طور که در زمان تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفتم اصلاح‌طلبان به خاطر اینکه کسی را نداشتند که به میدان بیاورند به وی پیوستند.

بادامچیان افزود: در ادامه راه نیز برخی از اصلاح‌طلبان بیان می‌کنند که یکی از چهره‌های تند را به میدان بیاوریم که مصداق «ولو بلغ ما بلغ» است، بعضی از تحریم انتخابات می‌گویند و دیگرانی از آنان همراهی با اصولگرای مداراگر را همچنان کارساز می‌دانند.

وی اضافه کرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری دیدند اگر عارف بماند 1.5 میلیون رای می‌آورد و بنابراین به سراغ اصولگرایی که می‌گفت ما اعتدالی هستیم، رفتند.

این عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: رای آوردن روحانی نیز هزار دلیل دارد که اصلاح‌طلبان اگر رای داشتند هرگز روحانی را بر عارف ترجیح نمی‌دادند و حتی عارف را نیز نمی‌آوردند که خود آنها وی را محافظه کار اصلاح‌طلب می‌دانستند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: بنده به طور کامل سیاست آقای روحانی را نمی‌دانم که آیا با چینش برخی اصلاح‌طلبان برای مذاکره‌کنندگان غربی در باغ سبز نشان می‌دهد یا دارد آخرین مهلت را برای بازگشت این افراد به نظام فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که روحانی اصلاح‌طلب نیست و از این رو برخی از آنان روحانی را پل گذر می‌دانند که آنها را به دوره بعد می‌رساند.

بادامچیان ابراز داشت: اصلاح‌طلبان اگر از آن کارهای تند اصلاح‌طلبی دست بردارند و آدم‌هایی معتدل و آرام شوند که دیگر اصلاح‌طلب محسوب نمی‌شوند و اگر بخواهند اصلاح‌طلب بمانند و مسائل اصلاح‌طلبی از روشنفکر مآبی و سکولاریسم را دنبال کنند با رئیس جمهور نمی‌خوانند و آقای روحانی از این سنخ نیست.

روحانی بار اصلاح‌طلبان را بر دوش نخواهد کشید

این فعال سیاسی در ادامه گفت: اصلاح‌طلبان با خاتمی یکی بودند اما با روحانی یکی نیستند و سیاست کشور نیز به این طریق پیش نرفته و مشکلات حل نمی‌شود.

وی همچنین ابراز داشت: اصلاح‌طلبان اگر بخواهند و بتوانند با دولت همراه شوند تمام مشکلات بر سرشان می‌ریزد و گناه آن نیز متوجه‌شان می‌شود و خواهند گفت که بر سر کار آمدند و رئیس جمهور نیز به آنان میدان داد و کاری از پیش نبردند.

بادامچیان با اشاره به انتخاب‌های معدود روحانی از مهره‌های مورد نظر اصلاح‌طلبان، افزود: رئیس جمهور فرد زرنگی است و اگر ببیند اصلاح‌طلبان مشکل ایجاد کرده‌اند و مشکلات کشور با وجود این‌ها حل نمی‌شود حاضر نخواهد شد آنان را بر دوش بگیرد و خود را از بار اصلاح‌طلبان راحت می‌کند.

وی تصریح کرد: با این مقدمات من معتقدم دولت آقای روحانی پایان اصلاح‌طلبی است و تندروی‌های فعلی اصلاح‌طلبان نیز سرعت رسیدن به انتها را تسریع خواهد کرد.

زیباکلام در نامه به رئیس جمهور بی‌ادبی کرد

بادامچیان در مورد این تندروی‌ها از نامه صادق زیبا کلام به رئیس جمهور مثال زد که خواستار عدم برگزاری راهپیمایی 13 آبان و حذف شعار «مرگ بر آمریکا» شده است.

وی ادامه داد: زیباکلام در نوشته خود از سر لج یا عصبانیت مرتبط با موضوعی دیگر، اصطلاح «شما و وزرای دولت فخیمه» را به کار برده که بی‌ادبانه و توهین‌آمیز است.

بادامچیان در ادامه ابراز داشت: صد البته نتیجه این نامه‌نگاری‌ها و نگاشتن‌ها حضور پر شورتر مردم در راهپیمایی و فریاد محکم‌تر «مرگ بر آمریکا» بود.

وی تصریح کرد: این نوع تندروی‌ها هم دولت آقای روحانی و هم خود آنان را دچار مشکل خواهد کرد.

روحانی تابع بی‌چون ‌و‌ چرای هاشمی نیست

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در این گفت‌و‌گو بیان کرد: شخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را این‌گونه نمی‌بینم که بخواهد به جای دکتر روحانی بار مسئولیت دولت را بر دوش بکشد چراکه روحیه‌اش این نیست.

وی افزود: از سویی دکتر روحانی رئیس جمهور است و این‌گونه نیست که تابع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باشد.

بادامچیان اضافه کرد: نه آقای هاشمی می‌خواهد روحانی رئیس جمهور بی‌اختیار باشد نه خود ایشان می‌تواند چنین موضوعی را بپذیرد بنابراین من این تحلیل‌ها را واقعی نمی‌یابم.

وی ادامه داد: آقای هاشمی و آقای روحانی با یکدیگر رفاقت دارند و ممکن است نظرات را برای یکدیگر شرح دهند اما بیان اینکه پشت پرده هاشمی قرار دارد، نسبت به دولت آقای روحانی اجحاف است.

منتسبان به امام مراقب اهداف دشمن باشند

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد بیان خاطره‌ای از آقای هاشمی در مورد حضرت امام(ره) گفت: دفتر آقای هاشمی بیان کرد که آنچه بیان شده خاطره بوده و بیان آن در زمان فعلی مناسب نبوده است.

وی افزود: برخی مایل هستند با آقای هاشمی بجنگند اما ما این طرز فکر را نداریم و معتقد هستیم هر کس مواضع خود را دارد.

بادامچیان اضافه کرد: احترام کسانی که در انقلاب سابقه دارند واجب و لازم است به ویژه که ایشان منصوب ولی امر در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی تصریح کرد: صحیح نیست که شخصیت‌های نظام مورد تهاجم قرار گیرند چنانکه آقای احمدی‌نژاد هشت سال با رای مردم رئیس جمهور بود و اینکه برخی فرصت را برای کوبیدن وی غنیمت شمارده‌اند نادرست است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: بحث‌هایی که خانم زهرا اشراقی مطرح کرد که می‌خواهم انقلاب رنگ راه بیاندازم و ... حرف‌های بسیار بدی بود و ایشان بسیار اشتباه کرد.

وی ابراز داشت: تشیع شخصیت‌زده نیست چنانکه همسر پیامبر مانند نوح یا لوط مورد قبول نیست اما زن فرعون می‌تواند مقبول درگاه باشد.

بادامچیان در این زمینه مثال‌های بیشتری ذکر و خاطرنشان کرد: پسر امام دهم که عموی امام زمان(عج) و برادر امام معصوم است کذاب شناخته شد یا قائم مقام رهبری زمانی از خط ارزش‌ها خارج شد به آنجا رسید که دیدیم.

این فعال سیاسی یادآور شد: حالا اگر برای این خانم تریبونی باز شد نباید گمان کند این به جایگاه خود وی مرتبط است بلکه آنان می‌خواهند نسبت به بیت امام آسیب وارد کنند و از عکس‌ها و اظهارات نامناسب او استفاده ابزاری می‌کنند.

بادامچیان با بیان اینکه افراد می‌توانند نظرات خود را متین و معقول بیان کنند، ادامه داد: دختر خانم دیگر منتسب به بیت امام نیز که بحث دیگری را مطرح و بعد عذرخواهی کرد و نباید آن را ادامه دهیم و هدف تنها تذکر اشتباه بود چرا که اشتباه منتسبان به ولایت و امامت آسیب مضاعف دارد.

دکتر اسدالله بادامچیان روز گذشته به دعوت تشکل دانشجویی وحدت نواندیشان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در نشست تخصصی اعضای تشکل‌های سیاسی دانشجویی منطقه یک شرکت کرد و به پرسش‌های دانشجویان در زمینه مسائل روز کشور پاسخ گفت.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین در جلسه اعضای شورای استانی این حزب در فارس حضور یافت و به تبیین برنامه‌های کوتاه، میان و درازمدت این تشکل پرسابقه پرداخت و با شرکت‌کنندگان در این نشست به‌ گفت‌وگو نشست.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
0
0
آخه همه چيز در اين مملکت اصلاح شده ، ديگه نيازي به اصلاحات نيست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار