کد خبر: 619569
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
رئیس کمیسیون امنیت ملی:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که غنی سازی اورانیوم در ایران همچنان ادامه خواهد داشت.

سید علاءالدین بروجردی در نشست علما و مبلغان دینی بناب تاکید کرد: با وجود تصویب قطعنامه شورای امنیت مبنی بر توقف غنی سازی اورانیوم در ایران، استکبار جهانی باید این نکته حقیقی را در عرصه سیاست بین المللی بدانند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران حد توقف ندارد و این جهاد علمی ما تا آخر ادامه خواهد داشت.

بروجردی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مذاکره با آمریکا و پرونده هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: این دو موضوع به هم گره خورده و قابل تفکیک نیستند.

وی با تشریح شرایط و موقعیت فعلی آمریکا در دنیا خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال این است که با جواب بله گرفتن از ایران ، هیمنه جمهوری اسلامی را در جهان شکسته و آن را در برابر ابرقدرت‌های استکبار ذلیل نشان دهد چون ایران اولین کشوری است که جرات کرده به آمریکا " نه " بگوید.

این نماینده مجلس گفت: هم اکنون آمریکا در چنان شرایط فجیعی قرار دارد که همه توان داخلی و حامیان خارجی خودش را بسیج کرده تا مخالفان خود را از سر راه بردارد.

بروجردی تصریح کرد: به همه دنیا بارها اعلام کرده‌ایم که راه ما و درس فراموش نشدنی ملت ما همان شعار حسینی "هیهات من الذله" بوده و تدابیر راهبردی امام راحل و رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب چراغ راه ما خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: به برکت مجموعه سیاست های نظام و دیدگاه دوراندیشانه امام عزیز با محوریت تفکر اسلام ناب‌، کشور ایران به یک واقعیت غیرقابل کتمان تبدیل شده که آمریکا و سگ زنجیری او در منطقه اسرائیل که چندین کشور را بمباران می کنند جرات جسارت و تجاوز به آن را ندارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغان دینی باید با قدرت هرچه تمامتر برای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی همت کنند.

بروجردی اظهار کرد: ما که معتقد و منادی وحدت مسلمین در جهان اسلام هستیم باید برای گسترش همه جانبه و معرفی چهره زیبا از دین مبین اسلام جهاد کنیم.

وی حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب را از حوزه‌های موفق و پرآوازه کشور دانست و گفت: برای تلیغ موثر هم آشنایی با زبان اقوام مهم است و هم روش‌های نوین تبلیغ که باید علما به آنها آگاه باشند.

منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
حمزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
0
5
به حسن بگین مثل دوره ای خاتمی کلاه سرت نره حسن خیلی خطرناکه حسن این دفعه فرق میکنه حسن..........
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
0
5
اگر متوقف شود حسن هم متوقف میشود...............
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
0
5
هرگونه عقبگرد دادن امتیاز به دشمن وسبب ساز بهانه جوئی دشمن در سایر موضوعات است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
0
3
مذاکرات هسته ای کنونی خیلی حساس است آمریکائیهای احمق فکر میکنند تنها راه حل برای حفظ منافعشان در سراسر دنیا فریب نیرنگ جنگ وخونریزی است درصورتی که ملت ودولت ما مخالف منافع آمریکا نیست مخالف خوی استکباری آنهاست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار