کد خبر: 619472
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه شخصا معتقدم نباید تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران طولانی می‌شد، گفت: طولانی شدن زمان تسخیر سفارت آمریکا در تهران موجب شد تبلیغات سوی ضد کشورمان ایجاد شود از این‌رور معتقدم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا باید سه‌روز طول می‌کشید.

خبرگزاری خانه ملت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه افشا جاسوسی آمریکا از مقامات اروپا مهر تائیدی بر لانه‌جاسوسی بودن سفارت آمریکا در تهران است، گفت: برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان امسال پشتوانه مناسبی برای مذاکرات ایران با 1+5 خواهد بود.

علی مطهری با اشاره به فرارسیدن سالروز 13 آبان، گفت: برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان امسال می تواند پشتوانه‌ مناسبی برای کشورمان در مذاکرات هسته‌ای 1+5 باشد.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر این مراسم با شکوه برگزار شود و غربی‌ها احساس کنند مردم ایران هم‌چنان  بر آرمان های انقلاب اسلامی پایدار هستند  دلگرمی برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در نشست‌های آتی با طرف‌های غربی ایجاد کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه حضور گسترده مردم در مراسم 13 آبان امسال نمایندگان کشورمان را در مذاکره با طرف‌های غربی با پشتوانه قوی‌تری به پای میز مذاکره می‌برد تا از حقوق ملت دفاع کنند، افزود: اگرچه ملت ایران ثابت کرده‌اند هرگاه پای آرمان‌های نظام‌ درمیان باشند با تمام وجود در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

مطهری با تاکید براینکه مراسم 13 آبان امسال با رسوایی آمریکا درافشا جاسوسی از مقامات کشورهای اروپایی مصادف شده است، گفت: این اتفاق مبارک و قابل عبرت برای هم‌پیمانان آمریکا است که دریابند استکبار جهانی حتی به شرکای خود هم رحم نمی‌کند و ادعای آن روز تسخیر کنندگان سفارت آمریکا در تهران مبنی بر تبدیل شدن این سفارت‌خانه به لانه جاسوسی ادعای درست بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه شخصا معتقدم نباید تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران طولانی می‌شد، تصریح کرد: طولانی شدن زمان تسخیر سفارت آمریکا در تهران موجب شد تبلیغات سوی ضد کشورمان ایجاد شود از این‌رور معتقدم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا باید سه‌روز طول می‌کشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار