کد خبر: 619214
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
مرد تبهکار با جعل هویت و گرفتن دسته چک از بانک میلیون ها تومان کلاهبرداری کرد.
خبرگزاری مهر: مرد تبهکار با جعل هویت و گرفتن دسته چک از بانک میلیون ها تومان کلاهبرداری کرد.

 17 آبان سال گذشته فردي با مراجعه به دادسراي ناحيه 14 و طرحي شکايتي اعلام کرد که فرد ناشناسي ، با استفاده از اسناد و مدارک شناسايي سرقتی متعلق به وي اقدام به افتتاح حساب بانکي ، دریافت دسته چک و صدور چک هاي بلامحل در سطح بازار کرده است .

همزمان با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع کلاهبرداري و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 14 تهران ، پرونده برای رسيدگي تخصصي در اختيار تيم کلاهبرداري پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .



با ارجاع پرونده به پايگاه ششم آگاهي و آغاز تحقيقات ، کارآگاهان متوجه شدند که شاکي پرونده تا پيش از اين هيچ گونه افتتاح حساب بانکي درخصوص دريافت دسته چک در بانک های دولتی و يا خصوصی نداشته و زماني متوجه صدور دسته چک به نام خود شده که برای اخذ وام به يکی از شعبات بانکی مراجعه کرده بود .

پس از بررسي مدارک شناسايي افتتاح حساب دسته چک در شعبه خيابان پيروزي ، کارآگاهان موفق به شناسايي دهها فقره چک هاي بلامحل شدند که با مبالغ ميليوني و به شيوه و شگردهای مختلف در سطح بازار تهران و به نام صاحب حساب خرج شده و در حال حاضر نيز دهها دارنده چک هاي بلامحل از دارنده حساب شکايت کرده اند .

مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با انتشار اين خبر اعلام کرد: با بهره گيري از تصاوير مدارک شناسايي ارائه شده به شعبه محل افتتاح حساب در خيابان پيروزي ، کارآگاهان پايگاه ششم آگاهي موفق شدند تا تصويري از افتتاح کننده حساب را به دست بياورند که با انجام هماهنگي هاي لازم قضايي ، دستور انتشار تصوير اين فرد از سوي مقام قضايي صادر شده است.

 به همین خاطر از تمام شهروندان که موفق به شناسايي هويت صاحب تصوير شدند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هويت ، محل سکونت و ... اين شخص را از طريق شماره تماس 21868240 در اختيار کارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار