کد خبر: 619202
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری گفت: در مسائل هسته ای ایران رئیس جمهور عاقلانه و با تدبیر عمل می کند و به همین دلیل اسرائیل و بعضی کشورها از این درایت و تدبیر عصبانی هستند.

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری ظهر یکشنبه در حوزه علمیه گرگان گفت: اسرائیل نمی خواهد ایران به حق مسلم خود در مساله هسته ای برسد و به همین دلیل درایت رئیس جمهور ما آن ها را عصبانی کرده، آقای روحانی نعمتی است که در این انتخابات نصیب ما شد.

وی افزود: بعد از سال ها یک رئیس جمهور روحانی مدیریت کشور را در دست گرفت و همه مردم از این اتفاق خوشحال هستند زیرا دوران مدیریت غیر قابل پیش بینی تمام شد و یک فرد قابل پیش بینی ریاست جمهوری را به دست گرفت.

ناطق نوری در ادامه با اشاره به خطبه 2 نهج البلاغه تصریح کرد: بر جهان آفرینش قانون علیت حاکم است و هیچ چیز بی دلیل نیست.

وی ادامه داد: ما معتقیدم نه جبر بر جهان حاکم است و نه تفویض ، هم خداوند و هم انسان ها در این جهان نقش دارند.

ناطق نوری اظهار کرد: در قرآن سه دسته آیه وجود دارد که در دسته اول انسان را عامل می داند، در دسته دوم خدا را و در دسته سوم اتفاقات را به خدا و انسان ربط می دهد.

وی بیان کرد: خداوند عقل و اختیار داده و این انسان است که می تواند حسن استفاده یا سو استفاده کند و این ما انسانها هستیم که عامل ذلت یا عزت هستیم.

وی به حضور امام در ابتدای انقلاب اشاره داشت و گفت: امام آمد و فریاد زد مردم هم انصافا به زیبایی امتحان پس دادند چه در زمان ورودشان به ایران و چه در زمان تشیع جنازه ایشان.

حجت الاسلام ناطق نوری افزود: در بدو ورودشان به ایران در گیر منافقین بودیم و در زمان جنگ هم هر روز شهید داشتیم اما یک نفر به امام اعتراض نکرد.

وی ادامه داد: شیعه و سنی، مسیحی و زرتشتی، عرب و بلوچ و فارس همه ایستادند. در 8 سال جنگ همه دنیا به ما حمله کردند اما یک وجب خاک را ندادیم.

وی تصریح کرد: قاجار 18 شهر و پهلوی یک استان را به دشمن داد اما امام و ولایت فقیه آمدند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران را بگیرند.

وی افزود: ما بعنوان مدافع فلسطین ایستاده ایم و از اهل سنت هم دفاع می کنم. در فلسطین سنی ها کشته می شوند و در عراق هم سنی و هم شیعه. دشمن و استکبار که برخی از آنها شاهان دنیا پرست هستند هم به ین کشتارها کمک می کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار