کد خبر: 619160
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
نماینده مردم دشتستان با انتقاد از ابوترابی فرد رییس جلسه مجلس شورای اسلامی برای قطع طی صحبت‌هایش در هنگام بیان اخطار گفت که متاسفانه ما در مجلس نماینده‌تر داریم.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم دشتستان با انتقاد از ابوترابی فرد رییس جلسه مجلس شورای اسلامی برای قطع طی صحبت‌هایش در هنگام بیان اخطار گفت که متاسفانه ما در مجلس نماینده‌تر داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی موسوی‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به اصول 84 و 176 قانون اساسی گفت: در بحث انرژی هسته‌یی و مذاکرات هسته‌یی نمایندگان به عنوان نمایندگان مردم باید اطلاعات کافی داشته باشند.

در این هنگام ابوترابی فرد رییس جلسه صحبت های موسوی‌نژاد را قطع کرد گفت که این اخطار ناظر به دستور نیست.

قطع صحبت‌های موسوی‌نژاد باعث اعتراض شدید او شد به طوری که به صورت ایستاده و با صدای بلند خطاب به ابوترابی گفت: چرا بین نمایندگان تبعیض قائل می‌شوید. تاکنون تذکراتی داده شده که برخی از آنها راجع به دستور نبوده و شما چیزی نگفته‌اید.

وی افزود: هر کسی که می‌خواهد تذکری مرتبط با مردم را بدهد تا ملت در جریان قرار بگیرند اجازه نمی‌دهید متاسفانه در مجلس نماینده‌تر وجود دارد.

نماینده دشتستان خطاب به ابوترابی‌فرد گفت: شما به هر کسی که می‌خواهید اجازه مطرح کردن تذکر را می‌دهید و به هر کسی که نمی‌خواهید چنین اجازه‌ای را قائل نمی‌شوید.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد رییس جلسه در واکنش به این اظهارات گفت: از شما انتظار می‌رود که در چارچوب آیین‌نامه صحبت کنید و طرح چنین اظهاراتی از شما انتظار نمی‌رود.

وی تاکید کرد که تذکرات داده شده همه در دستور بوده است.

با وجود این توضیحات موسوی‌نژاد در حال ایستاده به بیان اعتراضاتش ادامه داد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار