کد خبر: 619139
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه معتقد است که حذف شعار مرگ بر آمریکا یک اشتباه راهبردی است و وجود آن منافاتی با مذاکره ندارد.

جوان‌آنلاين: حمیدرضا مقدم فر در خصوص حذف شعار مرگ بر آمریکا اظهار داشت: حذف شعار مرگ بر آمریکا به هیچ وجه قابل قبول نیست و یک اشتباه راهبردی به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر نداشتن هیچ گونه تضادی میان شعار مرگ بر آمریکا و مذاکرات ایران و گروه 5+1 خاطرنشان کرد: مذاکره در خصوص مسائل هسته‌ای هیچ تضادی با شعار مرگ بر آمریکا ندارد و ما در این چند سال هیچ گونه تغییری در آمریکا مشاهده نکرده ایم که بخواهیم شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم و آمریکا همچنان خوی زیادی‌خواهانه خود را حفظ کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در پایان عده‌ای را که صحبت از حذف شعار مرگ بر آمریکا می کنند را فرصت طلب دانست و به تهران پرس افزود: عده‌ای هستند که فکر می کنند وقتی نظام وارد نرمش قهرمانانه شده است باید از آرمان های خود فاصله بگیرد و به سازش و مصالحه با دشمن بپردازد در حالی که نرمش قهرمانانه به معنای عدول از ارزش‌ها نیست.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
0
1
این نهایت مظلومیت نظام است که کسا نی که درراءس هرم فتنه 88وهتک حرمت عاشورای حسینی قرارداشتندوبجای عذر خواهی از آنهمه خسارت مادی ومعنوی که برپیکره نظام وارد وشیرینی مشارکت عظیم ملت را به
با کولی گری واختلاط ژن ومرد درفتنه ها به زهر مبدل ساختندامروز با کمال وقاحت و بیشرمی درتمامی عرصه ها مداخله وبه خود اجازه اظهار نظر داده وخواهان حذف شعار مرگ بر آمریکا را میدهند
حمزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
0
0
آنان که خواهان حذف شعار مرگ برآمریکا هستند یامزدور وخائن ویا کودن وابله هستندراه سومی برایشان قابل تصور نیست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار