کد خبر: 618911
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
مجتبی ذوالنور کارشناس مسائل سیاسی گفت: خاتمی مثل کروبی و موسوی کله‌شق و قاطع به میدان نیامد تا زمینه لازم برای دستگیری‌اش فراهم شود.وی با بیان اینکه نکته دوم مسئله رافت، خویشتنداری و مصلحت‌اندیشی نظام است، افزود: در واقع سعه صدر نظام باعث شد وی اکنون آزاد باشد اما این به معنای این نیست که مستحق برخورد نیست.

خبرگزاری فارس: مجتبی ذوالنور کارشناس مسائل سیاسی به ادعاهای اخیر خاتمی درباره رفع حصر از سران فتنه اظهارداشت: خاتمی از عوامل موثر در فتنه 88 است.

*خاتمی شخصیت شفافی ندارد

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با بیان اینکه نظام تا کنون به  2 دلیل با خاتمی برخورد جدی نکرده تصریح‌کرد:‌ شخصیت خاتمی شخصیت دوگانه‌ای است و هیچ وقت شخصیت شفاف و یکسویه‌ای نداشته است.

ذوالنور ادامه داد:‌ خاتمی نه شجاعت لازم را دارد که روبروی نظام بایستد و تکلیف را روشن کند و نه عیار لازم را دارد که در نظام منشا آثار و برکات باشد؛ از این روگاهی در این سو و گاهی در سوی دیگر قرار دارد و در واقع نان به نرخ روز خور است.

*خاتمی ابتدا پرونده خود را در فتنه پاک کند بعد راجع به دیگران نظر دهد

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین یادآور شد: خاتمی مثل کروبی و موسوی کله‌شق و قاطع به میدان نیامد تا زمینه لازم برای دستگیری‌اش فراهم شود.

وی با بیان اینکه نکته دوم مسئله رافت، خویشتنداری و مصلحت‌اندیشی نظام است، افزود: در واقع سعه صدر نظام باعث شد وی اکنون آزاد باشد اما این به معنای این نیست که مستحق برخورد نیست.

ذوالنور با تأکید بر اینکه  خاتمی ابتدا اتهامات را از پرونده خود پاک کند و از لیست عناصر فتنه خارج شود، اظهارداشت:وی بعد از این اقدامات راجع به دیگران اظهار نظر نماید.

*دستگاه‌های ذیربط ملاک در حصر یا عدم حصر افراد هستند و ربطی به خاتمی ندارد

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه سخنان خود تصریح‌کرد: ملاک در حصر یا عدم حصر یا زندانی شدن و زندانی نشدن افراد مربوط به دستگاه‌های ذیربط است؛ همانطور که حصر منتظری را شورای عالی امنیت ملی به ریاست خاتمی تصمیم‌گیری کرد از این رو تصمیم راجع به افرادی که متهم یا مجرم هستند به عهده دستگاه‌های ذیربط است و به خاتمی و دیگران ربطی ندارد.

*خاتمی حتی نمی‌تواند موجب هماهنگی در جبهه اصلاح‌طلبان شود

وی ادامه داد: مملکت صاحب‌نظر و سازوکار دارد و افراد غیرمسئول نباید فضاسازی غیرمسئولانه در تصمیمات دستگاه‌های رسمی نظام داشته باشند.

ذوالنور با بیان اینکه این حرف بی‌ربطی است بگوییم حمایت خاتمی موجب رأی‌آوری روحانی شده است، افزود: وی فرد بی‌تاثیری در جامعه است و حتی در جبهه اصلاحات نیز نظرش نمی‌تواند موجب هماهنگی شود.

*مردم در فتنه 88 آخرین میخ را بر تابوت اصلاح‌طلبان وارد کردند

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در فتنه 88 آخرین میخ را بر تابوت اصلاح‌طلبان وارد کرد، گفت:‌نظام در حال حاضر دارای بهترین اقتدار است و مردم با لبیک به رهبری حماسه سیاسی را خلق کردند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بهروز
|
-
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
0
0
این اقای گستاخ بهتر است بداند میخ بر تابوت افراطیون در این انتخابات کوبیده شد اقای خاتمی با یک کلام که من به روحانی رای می دهم خط بطلان بر زندگی شما کشید از این که در حال مرگ شما رو می بینم لذت میبرم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار