کد خبر: 618908
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 14 هزار فقره تصادف در جاده‌های کشور رخ داده که استان‌های گیلان، گلستان و آذربایجان غربی بیشترین میزان وقایع را داشته‌اند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 14 هزار فقره تصادف در جاده‌های کشور رخ داده که استان‌های گیلان، گلستان و آذربایجان غربی بیشترین میزان وقایع را داشته‌اند.

داریوش امانی اظهار کرد: در هفت ماهه گذشته بیش از 16 هزار و 378 واقعه در سامانه ثبت وقایع جاده‌ای ثبت شده که بیشترین وقایع ثبت شده از نوع تصادف با 14 هزار و 488 فقره بوده است.

طی این مدت بیشترین وقایع ثبت شده از نوع تصادف بود و مشکلات مشاهده شده جاده‌ای،‌ گزارشات هواشناسی و کارگاه‌های جاده‌ای در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی گفت: بیشترین وقایع جاده‌ای در سه استان گیلان، گلستان و آذربایجان غربی بوده و ادارات کل راه و شهرسازی ایرانشهر و کرمان جنوب نیز واقعه‌ای را در این مدت ثبت نکرده‌اند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در مهر ماه امسال شش دستگاه دوربین در جاده‌های کشور نصب شده و در حال حاضر حدود 527 دستگاه دوربین نظارت تصویری در کل جاده‌های کشور وجود دارد.

امانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 1132 دستگاه تردد شمار (رفت و برگشت) در کشور فعال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار