کد خبر: 618890
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
سیروس مقدم تأکید کرد "بچه‌های نسبتا بد" نشان می‌دهد جوانی که می‌خواهد از مسیر غلط به هدف برسد باید انتظار فرجام فاجعه بار را هم داشته باشد.
خبرگزاری مهر: سیروس مقدم تأکید کرد "بچه‌های نسبتا بد" نشان می‌دهد جوانی که می‌خواهد از مسیر غلط به هدف برسد باید انتظار فرجام فاجعه بار را هم داشته باشد.

سیروس مقدم کارگردان سریال در حال پخش "بچه‌های نسبتا بد" این اثر تلویزیونی را داستان آدم‌هایی دانست که فطرت پاکی دارند اما بدی‌هایی در درونشان است که آنها را نسبتا بد می‌کند.



وی افزود: این سریال هم در تلاش است راه درست و غلط را نشان دهد و بگوید جوانی که می‌خواهد از مسیر غلط به هدف برسد باید انتظار فرجام فاجعه‌بار را هم داشته باشد.

این کارگردان درباره ساختن سریال‌های کلیشه‌ای و ضعیف در تلویزیون تصریح کرد: ما به عنوان آدم‌هایی که در این جامعه زندگی و مسایل اجتماعی را درک می‌کنیم وظیفه داریم به شکل جذاب و در قالب سریال این مسایل را به مردم نشان دهیم. هر وقت هم سریال خوبی داشتیم مردم ما را انتخاب کرده‌اند اما وقتی سریالمان دور از مسایل مردم و کم‌ارزش و با موضوعات پیش پا افتاده بوده مردم از ما روی برگردانده‌اند.



کارگردان سریال "پایتخت 1 و 2" درباره سری سوم این مجموعه گفت: قرار است "پایتخت 3" را برای نوروز بسازیم البته درباره سوژه هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم.

مقدم در پایان خطاب به مردم گفت: از مردم می‌خواهم سریال‌های ما را ببینند و اگر دوست داشتند از مدیران تلویزیون بخواهند تا آنها به ساخت سریال‌هایی با جسارت، دارای حرف روز و حرف تازه ترغیب شوند و این کار را ادامه دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار