کد خبر: 618885
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
بورس تهران معاملات اولین روز هفته خود را با احتیاط و سردی آغاز کرد و با افت 43 واحدی مواجه شد.

شاخص بورس تهران معاملات اولین روز هفته را با حرکت توام با احتیاط خود را آغاز کرد و در دوراهی افزایش و کاهش قرار گرفت و در نهایت با افت 43 واحدی به کار خود پایان داد.


به این ترتیب در ابتدای معاملات امروز شاخص بورس تهران تا کانال 73 هزار و 847 واحدی افزایش یافت سپس حرکت نزولی خود را آغاز کرد تا جایی که حرکت مثبت شاخص به روند منفی تبدیل شد و دماسنج بازار سرمایه تا کانال 73 هزار و 504 واحد افت کرد.


در معاملات امروز شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، مپنا، بانک ملت، پاسارگاد، مخابرات و بانکهای تجارت و صادرات در شاخص بورس اثر مثبت گذاشتند و شرکت‌های پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه اصفهان، تاپیکو، فولاد خوزستان، پالایشگاه تبریز، نفت و گاز پارسیان و گل گهر با ریزش خود افت بورس را رقم زدند.


همچنین در بازار امروز بهترین تقاضای خرید به صنایع چینی ایران، کاغذ سازی کاوه و نفت پارس اختصاص داشت و بهترین تقاضای فروش نیز از آن شرکت‌های صنایع آذرآب،چینی ایران، ایران خودرو و بیمه البرز شد.


در مجموع در بازار امروز بیش از 888 میلیون سهم به ارزش 360 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه 359 هزار میلیارد تومانی شد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار