کد خبر: 618877
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
مردی که از مسئولین اعدام در مصر است امروز تیتر رسانه های غرب شده است.

تابناک: مردی که از مسئولین اعدام در مصر است امروز تیتر رسانه های غرب شده است.

شفقنا نوشت: حاج عبدالنبی در یک گفت و گوی ویدئویی گفته است که تاکنون 800 نفر را اعدام کرده است که جرائمی از فحشا تا قتل داشته اند. عبدالنبی می گوید "صادقانه شغلم را دوست دارد و به آن عشق می ورزم". او ادامه می دهد: "من هرگز نه نمی گویم این شغل من است و هز زمان نیاز باشد حاضرم".

او از عادت کودکی خود می گوید و ابراز می دارد که وقتی 13 -14 ساله بوده است گربه ها را به دام می انداخته و بر گلوی او ریسمانی می اند اخته و آنها را در آب می انداخته است تا جایی که خفه شوند و این را درباره سگها نیز انجام می داده است.

عبدالنبی ادامه می دهد که من تست هایی را پشت سر گذاشتم و ثابت کردم که تحت تاثیر این عمل اعدام قرار نمی گیرم و نهایتا برای انجام اعدام تایید شدم.

او می گوید " قلب من مرده است. قلب من چون سنگ است. اعدام تنها عملی فیزیکی نیست بلکه نیازمند روحیه لازم است. من این کار را برای خدا انجام می دهم".

این ویدئو از سوی سازمان  MEMRI منتشر شده که با هدف مطلاعات خاورمیانه از سوی دو افسر اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا راه اندازی شده و متهم به ارائه چهره ای خشن از مسلمانان و خاورمیانه است. این سازمان متهم است که در انتخاب های خود به موضوعات افراطی انگشت می گذارد و ترجمه درستی از موضوعات ارائه نمی دهد.

اصالت ویدئو و احتمال تقطیع آن نیز مورد پرسش است.

ارائه چهره خشن از مسلمانان یکی از مسائلی است که در رسانه های غرب فراوان دیده می شود و متاسفانه برخی افراد نیز با اظهارات یا رفتار نامناسب نیز به این موضوع دامن می زنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار