کد خبر: 618854
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
محجوب:
نام افراد مختلفی برای حضور در وزارتخانه ورزش مدنظر است که گفته می‌شود این بار شاید گزینه‌های ورزشی‌تری معرفی شوند که سابقه مدیریت ورزشی داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است تجربه محسن مهرعلیزاده در سازمان تربیت بدنی می‌تواند وزارت ورزش و جوانان را به سرمنزل مقصود برساند.

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با ایلنا، درخصوص حضور گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان از وزارتخانه‌های حساس به حساب می‌آید که اگر به رسالت واقعی خود عمل کند می‌تواند سرمنشا تحولات خوبی در هر دو عرصه ورزش و جوانان باشد.

وی با اشاره به رای اعتماد نگرفتن دو وزیر پیشنهادی قبلی افزود: گزینه‌های قبلی نتوانستند نظر مجلس را به خود جلب کنند و این بار هم نام افراد مختلفی برای حضور در این وزارتخانه مد نظر است که گفته می‌شود این بار شاید گزینه‌های ورزشی‌تری معرفی شوند که سابقه مدیریت ورزشی داشته باشند.

این عضو کمیسیون اجتماعی ورزش درخصوص گزینه‌های مطرح شده در محافل مختلف گفت: افرادی مانند محمد دادکان و محسن مهرعلیزاده و حسن غفوری‌فرد مطرح هستند که در این میان تجربه هر 3 گزینه در عرصه ورزش موفق بوده، اما با توجه به لزوم توجه ویژه به بخش جوانان مهرعلیزاده می‌تواند در بخش جوانان هم علاوه بر تجربه ورزشی خوبی که دارند منشا اثر باشند.

محجوب در پایان مدیریت موفق مهرعلیزاده بر سازمان تربیت‌بدنی را برای ورزش کشور مفید دانست و خاطرنشان کرد: در دوران ریاست مهرعلیزاده در سازمان تربیت بدنی، ورزشکاران کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی درخشش خوبی داشتند و تلاش در جهت حمایت همه جانبه از قهرمانان صورت می‌گرفت که این جزو نقاط قوت وی به شمار می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار