کد خبر: 618630
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری شب گذشته همراه با همسرش دکتر داداندیش به مناسبت روز خانواده به برنامه فیروزه شبکه اول سیما رفت.
 
دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری شب گذشته همراه با همسرش دکتر داداندیش به مناسبت روز خانواده به برنامه فیروزه شبکه اول سیما رفت.
 
 دکتر محمود واعظی که همراه با همسر پسر و نوه اش به برنامه فیروزه رفته بود تا همسرش که یکی از اساتید جامعه شناسی است درباره نقش تفاهم در زندگی صحبت کند ، با انتقاد جالبی از سوی پسر کوچکش که کوچکترین و تنها فرزند در خانه مانده آقای وزیر است ، روبرو شد.
 
محمد صادق با انتقاد از سرعت اینترنت و آنتن دهی موبایل ها گفت: «راستش را بخواهید خود من هم از پدرم گلایه دارم که چرا این قدر سرعت اینترنت و آنتن دهی موبایل ها بد است. ما در خانه هم همین مشکلات را داریم. اتفاقا هر کسی مرا می بیند این گلایه را می کند و نمی دانم چه جوابی باید به انها بدهم.»
 
وزیر ارتباطات هم با خنده گفت: «البته این مشکلات برای قبل از دوره من بوده» و باز محمد صادق گفت:« همین حالا هم خانه ما موبایل آنتن نمی دهد»
 
آقای وزیر هم با خنده گفت: «راستش را بخواهید بحث خوبی مطرح شد و این نشان می دهد که مشکلات چقدر زیاد است و خانواده ام باید همیشه پشت من باشند. من تازه 70 روز است که کارم را شروع کردم اما کاری سخت در پیش دارم. بعضی وقت ها آشنایان و مردم فکر می کنند یک پیچی در اتاق کار من هست که اگر فلکه اش را باز کنم ، سرعت اینترنت بالا می رود و اوضاع موبایل ها خوب می شود اما ما برای این کار نیاز به میلیاردها تومان هزینه برای زیرساخت ها داریم.»
 
در بخشی دیگر از این گفت و گو ، آقای وزیر گفت: «راستش توصیه من برای خانواده ها و زوجهای جوان این است که آن چند سال اول زندگی را با هم مدارا کنند. این روزها که سپری شود ، دیگر زندگی روی غلتک می افتد.»
 
همسرش هم گفت: «ببینید باید سعی کرد با هم ساخت. مثلا هیچ وقت یادم نمی رود که ما در خانواده مان عدس پلو را با شکر می خوردیم و او باورش نمی شد و با تعجب می گفت مگر می شود عدس پلو را با شکر خورد!»
 
این خانواده دقایقی کوتاه مهمان برنامه فیروزه بودند و در پایانش واعظی گفت:« وقتی مرا دعوت کردید با خانواده بیایم ، می دانستم قرار است نقش دکور را بازی کنم چون همیشه خانم ها حرف هایخوبی برای گفتن دارند تازه خانم من هم که خودش در زمینه بحث شما استاد است!»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار