کد خبر: 618609
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
مردم انتظار دارند حضور رئیس جمهور محترم، وزرا و دیگر دولتمردان در جامعه، حضوری نشاط آفرین و امید بخش باشد .
 
روزنامه رسالت در سرمقاله خود که به قلم محمود فرشیدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم نوشته شده، آورده است:مردم انتظار دارند حضور رئیس جمهور محترم، وزرا و دیگر دولتمردان در جامعه، حضوری نشاط آفرین و امید بخش باشد .
 
بطور طبیعی افراد جامعه، از مشکلات، خصوصا مشکلات اقتصادی، آگاه هستند و شاید بیش از بسیاری از مسئولان، آن را با تمام وجود لمس می‌کنند. بنابراین بیان دردها و مشکلات توسط مسئولان و یا خدای ناکرده سیاه نمایی، نه تنها پیامد مثبتی ندارد بلکه چه بسا موجب ایجاد دلسردی در  جامعه و تکرار بیان به ارث بردن شرایط دشوار از دولت گذشته و مرثیه خالی بودن خزانه به فرض صحت! یا نیاز به واردات میلیونها تن گندم یا مشکلات و کمبودهای نهاده‌های دامی یا کشاورزی، حتی اگر در قالب مطایبه و طنز انعکاس یابد، در نهایت رشد جوانه‌های "امید" را در جامعه کند خواهد ساخت علاوه بر آنکه سودی هم نخواهد بخشید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
pooya
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
0
0
البته این دولت از روزی که اومده همه ی مشکلات مردم رو واکاوی کرده همه ی کم و کاستی ها رو هم گوشزد کرده و مهم تر از همه ایرادای دولت قبلی رو هم برای مردم روشنگری کرده فقط چون دست هییت دولت بنده مذاکره با دوستان 1+5 بوده نتونستن کاری بکنن!!!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار