کد خبر: 618034
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
محمدرضا عارف زماني كه قصد ورود به انتخابات رياست جمهوري را پيدا كرد به دليل نياز به يك روزنامه براي كمپين تبليغاتي خود، 55 درصد از سهام روزنامه بهار را به نام پسرش «حميد عارف» خريد

روزنامه بهار در حالي به دليل انتشار يك مقاله موهن توقيف شد كه اين روزنامه در جريان انتخابات رياست جمهوري به طور كامل در اختيار ستاد انتخاباتي محمدرضا عارف قرار داشت و در راستاي اهداف اين ستاد فعاليت مي‌كرد.

حال با توقيف اين روزنامه محمدرضا عارف ضمن تكذيب انتصاب اين روزنامه به خود عنوان كرده است كه شخصا صاحب رسانه‌ای نیستم و تنها مطالبی که در سایت شخصی من منتشر می شود مورد تایید است.

اين موضع محمدرضا عارف در حالي است كه خبرنگار «جوان آنلاين» به اطلاعاتي در خصوص سهامداران اصلي اين روزنامه دست پيدا كرده است. بر اين اساس، محمدرضا عارف زماني كه قصد ورود به انتخابات رياست جمهوري را پيدا كرد به دليل نياز به يك روزنامه براي كمپين تبليغاتي خود، 55 درصد از سهام روزنامه بهار را به نام پسرش «حميد عارف» خريد و فرزند عارف به عنوان سهامدار اصلي اين روزنامه شناخته شد.

پس از پايان انتخابات رياست جمهوري و نقش موثر عارف در پيروزي حسن روحاني، نام وي بسيار بر سر زبان‌ها افتاد و همين شهرت وي در نزد مردم باعث شد كه وي به دنبال تاسيس بنيادي به نام «اميد ايرانيان» با هدف تصاحب صندلي‌هاي بهارستان برود.

همين تصميم وي باعث شد كه عارف 45 درصد باقي مانده سهام روزنامه بهار را نيز بخرد و اين روزنامه را به عنوان ارگان رسمي اين بنياد مطرح كند. اگرچه در آستانه افتتاح اين بنياد، سرمايه گذاري‌هاي عارف بر باد رفت و ارگان رسمي بنياد توقيف شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
الهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
3
6
واقعا از اینکه این روزنامه توقیف شد خوشحالم
تو سایتش نوشته که چند وقت دیگه دیدن مطالب فقط برای کاربرانی که ثبت نام کردند قابل مشاهده است.
البته این رو یک ماهی هست من میبینم
خوب این حکایت از این داره که ریگی به کفششون هست. وگرنه اختصاصی کردن کاربران اینترنتی روزنامه! چه معنی میده...
الحمدلله
پاسخ ها
بابک
| UNITED STATES
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
این معنی رو میده که روزنامه با پول مفت بیت المال کار نمی کنه و برای داشتن صرفه اقتصادی از طریق فروش، نمی تونه رایگان اون رو روی اینترنت قرار بده.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار