کد خبر: 618000
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران اعلام کرد:
به دلیل انتشار مطالب نعیمه اشراقی درباره خانواده شهدا و امام راحل رحمه الله در صفحه فیس بوک وی، موضوع در دستور کار رسیدگی این دادسرا قرار گرفت.

به گزارش جوان‌آنلاين، داود براتی مسئول هیأت  خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت؛ طی روز‌های گذشته و به دنبال اظهارات «نعیمه اشراقی» نوه دختری حضرت امام (ره) و اعتراض تعدادی از خانواده‌های شهدا، بیش از هزار خانواده شهید و صد موسسه، گروه، تشکل، مسجد و هیئت مذهبی با امضای طوماری ضمن محکوم کردن این اظهارت و منتسب کردن آن به حضرت امام خمینی (ره) از قوه قضائیه، مجازات نعیمه اشراقی را خواستار شدند.

وی افزود: بر اساس این طومار شکایتی مبنی بر نشر اکاذیب و توهین به خانواده شهدا  و منتسب نمودن ان به امام خمینی(ره) در شعبه 4 دادسرای فرهنگ رسانه اعلام وصول شده است.

براتی گفت: این هیأت طی نامه‌ای به رئیس دادسرای ناحیه 31جرائم رایانه ای تقاضا کرده است که به دلیل انتشار مطالب نعیمه اشراقی درباره خانواده شهدا و امام راحل رحمه الله در صفحه فیس بوک وی، موضوع در دستور کار رسیدگی این دادسرا قرار گیرد.
 
منبع:سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
0
0
ای کاش خانم اشراقی صبوری پیشه میکردندومیدانستند ایشان هیچ رسالتی در موردروشنگری زنان جامعه ندارند صواب است شما ازامام تبعیت کنید نه شوهرتان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار