کد خبر: 617834
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان جزئیات هلاکت و دستگیری شش تن از عوامل ضد انقلاب منطقه مرزی شهرستان بانه را تشریح کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان جزئیات هلاکت و دستگیری شش تن از عوامل ضد انقلاب منطقه مرزی شهرستان بانه را تشریح کرد.

سردار محمدحسین رجبی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج با اشاره به اینکه این عملیات موفقیت آمیز با همکاری مشترک سپاه، اداره اطلاعات و مردم منطقه انجام شد گفت: در این عملیات سه تن از نیروهای ضد انقلاب به هلاکت رسیده و سه نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

به گفته وی در این درگیری که عصر جمعه در منطقه مرزی بوئین شهرستان مرزی بانه روی داد، سه نفر از این افراد در صحنه به هلاکت رسیدند و دو نفر نیز دستگیر شدند و نفر سوم نیز امروز با همکاری مردم دستگیر شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به شهادت شش تن از پاسداران شهرستان بانه در 17 مهر امسال توسط ایادی استکبار در منطقه ساوان بانه گفت: در جریان این اتفاق به مردم قول دادیم که این اقدام ضدانقلاب را پاسخ دهیم که عملیات دیروز و هلاکت و دستگیری ضدانقلاب نیز در راستای عمل به وعده و نیز جواب روشنی به نیروهای ضدانقلاب بود.

سردار رجبی حرکت ضد انقلاب در به شهادت رساندن پاسداران سپاه بانه را مذبوحانه و در راستای ترفندهای استکبار خواند و گفت: هویت افراد به هلاکت رسیده و دستگیر شده عملیات دیروز، در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: در جریان این درگیری حتی کمترین اسیبی به نیروهای خودی وارد نشد و این اقتدار و توانایی نیروهای ما را می رساند که امنیت پایدار را با مشارکت مردم در این منطقه حاکم کرده اند.

به گفته وی مردم منطقه در جریان این اقدام موفقیت امیز نیروهای سپاه و دستگاه امنیتی استان، همکاری خوبی داشتند، ضدانقلاب را تعقیب می کردند و خبر می دادند چون آنها روشن و توجیه هستند و درک خوبی از حرکت های مذبوحانه ضدانقلاب دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان افزود: اگرچه احتمال دارد بازمانده این گروهک های ضد انقلاب، در منطقه باشند اما با توجه به همکاری خوب مردم با نیروهای امنیتی، هیچ نگرانی در این زمینه نداریم.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار