کد خبر: 617662
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
در کنفرانس خبری که در سان فرانسیسکو برگزار شد، فیل شیلر از نسل بعدی آیپد ها پرده برداری کرد؛ مدلی که نازک تر، سبک تر و بسیار قدرتمند تر از قبل شده.
پایگاه خبری وُرد آی تی: در کنفرانس خبری که در سان فرانسیسکو برگزار شد، فیل شیلر از نسل بعدی آیپد ها پرده برداری کرد؛ مدلی که نازک تر، سبک تر و بسیار قدرتمند تر از قبل شده.

از این رو نام آن از new iPad که اسمی سخیف بود به iPad Air تغییر یافت و گویی کوپرتینو آن را بسیار جدی و صریح تلقی می کند؛ این تبلت، یک پوند (۱٫۴ پوند از نسل چهارم سبک تر) وزن دارد و گوشه های ۴۳ و نیم رخی ۲۰ درصد نازک تر داشته که تنها ۷٫۵ میلیمتر ضخامت دارد.



 همانطور که انتظار می رفت، آیپد جدید اِیر با یک صفحه نمایش رتینای ۹٫۷ اینچی عرضه شده و معماری ۶۴ بیتی آن-بورد آن، بیش از یک میلیارد ترانزیستور و یک پردازنده A7 و چیپ حرکتی M7 را شامل می شود. شیلر می گوید این مدل از اولین نسل آیپد ۸ برابر [هر چند برای سه ســـــــــال پیش است!] و گرافیک ۷۲ بار سریع تر است. به لطف MIMO شما تجربه ای سریع تر از WiFi را دارا هستید و پشتیبانی بین المللی از LTE همراه شما خواهد بود.



دوربین ۵ مگاپیکسل iSight سزاوار فیلم برداری ۱۰۸۰p می باشد و دوربین FaceTime در جلو از پیکسل های بزرگتر و حسگر درخششی پشتی (Backside-illuminated Sensor)  برای ایجاد کیفیت بهتری از تصاویر بهره می برد. در ادامه، iPad Air از میکروفون های دو تایی استفاده می کند و دوام باتری به ۱۰ ساعت می رسد.



در پایان، با وجود این که ۹۹% احتمال می رفت تکنولوژی Touch ID اثر انگشت بر روی آن تعبیه شود، آیپد از آن بهره ای نبرده و اکنون تنها در iPhone 5s به کار برده می شود. این ویژگی بازخورد های شدید و تکان دهنده ای در پی داشت که باید به این که چرا کوپرتینو از آن صرف نظر کرد، بعد ها مفصلا بپردازیم.



The Air در اولین روز از ماه نوامبر در چندین کشور شامل، ایالات متحده آمریکا، انگلیس، چین و ژاپن عرضه خواهد شد که به طور قابل توجهی، این اولین باری است که چین در اولین روز iPad را دریافت می کند. هنگامی که این تبلت برای خرید موجود باشد، شما امکان انتخاب رنگ از نقره ای، سفید، خاکستری و سیاه را خواهید داشت. البته آیپد جدید تنها آیپدی نیست که امروز بر روی استیج رخ نمایی کرد؛ توضیحات iPad Mini را نیز امشب از ورد آی تی بخوانید.



با ما همراه باشید، به زودی بررسی های کامل و تخصصی را از ورد آی تی خواهید خواند…
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار