کد خبر: 617585
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با «جوان‌آنلاين»:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است که وزیر پیشنهادی آموزش و تحقیقات دغدغه حل مشکلات دانشگاه‌ها را دارد واین یک فاکتور موثر و تاثیرگذار است.

قاسم جعفری در گفتگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص وزیر پیشنهادی علوم اظهار داشت: وزیر پیشنهادی دغدغه حل مشکلات جوانان و دانشگاهها را دارد و این مسئله در جلسه ایشان با اعضای کمیسیون آموزش مشخص شد و به نظرم این مسئله در رای آوری ایشان بسیار موثر است.

وی با تاکید بر نگاه مثبت فرجی دانا به دانشجويان گفت: فرجی دانا نگاه مثبتی را به دانشجويان دارد و به دنبال آن است که دانشجو در بعد معنوی و علمی به طور موازی رشد کند چرا كه این فاکتور در رشد دانشجویان بسیار موثر است و این که وزیر پیشنهادی این مسئله را به عنوان شاخصه خود در نظر دارد بسیار مهم و ارزشمند است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس توجه به قوانین بالادستی را در برنامه‌های وزیر پیشنهادی مهم و کلیدی ارزیابی کرد و گفت: برای هماهنگی هرچه بهتر در قوانین اصلی نظام باید دستگاه‌های اجرایی خود را با قوانین بالادستی هماهنگ کنند بنابراین آقای فرجی دانا در این خصوص بسیار خوب و با برنامه عمل کردند.

جعفری در پایان توجه به فضای دانشگاهها را از مهم ترین قسمت‌های برنامه های فرجي دانا دانست و خاطرنشان کرد: فضای سیاسی داخل دانشگاهها به عنوان یک عنصر تاثیرگزار باید به حساب بیاید آقای فرجی دانا هم روی این مسئله حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و در برنامه‌هايشان به این نکته توجه داشته‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار